Hallo allemaal,
Tja, ik weet dat er heel veel verschillende resize mogelijkheden. Alleen ik ben echt een beginner in PHP en vind ze vrij pittig.
Wat is de situatie: Gebruikers loggen in, en kunnen door middel van een file upload formulier een afbeelding uploaden.(smoelenboek) Dit wordt verwerkt door verwerkupload.php en dat gaat allemaal goed. De naam van de afbeelding en een korte omschrijving worden genoteerd in de SQL database, om het later er weer voor te toveren, en indien gewenst te wijzigen.
Wat is de code van het upload script:
Ik zou het heel graag willen leren, maar nogmaals, ben een beginner hier mee, dus snap die andere vele scripts op internet niet...
Tja, ik weet dat er heel veel verschillende resize mogelijkheden. Alleen ik ben echt een beginner in PHP en vind ze vrij pittig.
Wat is de situatie: Gebruikers loggen in, en kunnen door middel van een file upload formulier een afbeelding uploaden.(smoelenboek) Dit wordt verwerkt door verwerkupload.php en dat gaat allemaal goed. De naam van de afbeelding en een korte omschrijving worden genoteerd in de SQL database, om het later er weer voor te toveren, en indien gewenst te wijzigen.
Wat is de code van het upload script:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34