Door KanaalDigitaal of door verkopen afgezet?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Tijdje geleden een KanaalDigitaal Set top box abbo afgesloten bij een electro winkel bij mij in de buurt. Ik moest €79,- betalen voor het KanaalDigitaal kaartje en €79,- voor de KanaalDigitaal CAM.
Krijg ik tot mijn verbazing ook nog een rekening van KanaalDigitaal voor het betalen van €79,90 voor administratiekosten etc. Zijn de administratiekosten en abbo kosten niet al betaald als ik een KanaalDigitaal kaartje koop??? Ik vindt bijna €238,- toch wel erg veel voor een instapabbo... of ben ik op één of andere manier afgezet?

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-02 20:33
Het is trouwens Canal Digitaal ;)

Die eerste twee bedragen kloppen wel, als je jezelf goed geinformeerd had, had je dit kunnen weten. Tweede bedrag lijkt me aan de hoge kant. Volgens de site van Canal Digitaal zijn activatie kosten maximaal 39,85 EUR (afhankelijk van pakket). Dus over dat laatste zou ik ff bellen.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:24
Ik vrees dat je idd een beetje bent afgezet.

Als je hier bestelt, dan krijg je je smartcard+CAM+1 jaar basispakket voor 135 euro. Misschien dat je daar ook nog de activatie van 9,95 en administratie van 29,95 moet betalen, maar dan zit je nog maar op 175 euro.

Als je het allemaal los koopt in een winkel, dan zal je idd nog bij canaldigitaal een los abonnement moeten kopen. De abonnementen staan los van het kaartje, je kan dus met hetzelfde kaartje tussentijds van abonnement wisselen, en daar hoef je dus ook niets 'fysieks' voor te doen.

Ik zou ook eventjes bellen met canaldigitaal.

[ Voor 87% gewijzigd door sewer op 25-06-2007 18:06 ]

• devriesjande
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:30
De kosten voor het settop pakket zijn 49,95 Euro per jaar.
Zijn deze kosten niet mee gefactureerd ?

Op de site www.canaldigitaal.nl kan je je rekening bekijken.
Wel eerst aanmelden.

Groeten,

Jan

Verwijderd

Die losse prijzen zouden best kunnen, dat bepaald de winkel zelf. Maar volgens mij ben je in de winkel niet goed voorgelicht want daar hadden ze je best een mooier prijsje kunnen geven als je alles in 1 keer had gekocht cq een bundelaanbieding kunnen aanbieden. Beetje jammer...

Die EUR 79,90 klopt die CanalDigitaal in rekening brengt 49,95 voor het set top box pakket en 29,95 administratie kosten. Die zijn overigens eenmalig, volgend jaar betaal je alleen de abonnementskosten.