Het installeren ging prima. Zodra ik de printer inplugte werd hij herkent en het juiste stuurprogramma werd door windows (windows XP, SP2) zelf geselecteerd. Het gaat fout zodra ik een testpagina of een ander document probeer af te drukken. De printer reageerd wel en het papier word ingevoerd, maar op het moment dat de printer daadwerkelijk moet gaan printen krijg ik een 'Dit document kan niet worden afgedrukt' foutmelding en de printer reageerd dan alleen nog maar op de uit knop.
Ik heb de hele windows probleemoplosser voor afdrukken afgewerkt maar zonder resultaat. Ook heb ik de printer een aantal keren opnieuw geinstalleerd. Verder denk ik ook niet dat het een hardware probleem is, omdat deze printer altijd heeft gewerkt op de pc van mijn huisgenoot. (Die is nu verhuist, dus dit kan ik nu niet meer testen). Kan iemand mij helpen met dit probleem?
Ik heb de hele windows probleemoplosser voor afdrukken afgewerkt maar zonder resultaat. Ook heb ik de printer een aantal keren opnieuw geinstalleerd. Verder denk ik ook niet dat het een hardware probleem is, omdat deze printer altijd heeft gewerkt op de pc van mijn huisgenoot. (Die is nu verhuist, dus dit kan ik nu niet meer testen). Kan iemand mij helpen met dit probleem?