Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Het gaat om de 'Make your mark here @ VNU Media' actie, met de gekleurde bolletjes op de achtergrond.
PcDealer schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:31:
... advertenties ...
Je weet dat je ze als abo uit kunt zetten, zowel op forum als frontpage?
Het duurde even, want het duurde nu veeeeel langer voordat ik de ad had. Weinig ads trouwens...Longbeard schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:15:
Heb je een screenshot? Aangezien we met deze data weinig aankunnen.
Ik hoop hiermee aan je verzoek te hebben voldaan.
Ads en Taskmanager zonder VNU:
Ads en Taskmanager met 2x VNU:
TheZeroorez schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:11:
[...]
offtopic:
Je weet dat je ze als abo uit kunt zetten, zowel op forum als frontpage?
Ja, weet ik. Ik vind folders en reclame op ("gecertificeerde") sites leuk.
[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 25-06-2007 17:32 ]
Ik heb zelf geen screenshots gemaakt, maar een kijkje in de Taskmanager bevestigt de screens van PcDealer.
Verwijderd
Edit, verkeerd gekeken, het is idd een dikke dag.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 16:33 ]
Je kunt ook overdrijven: iets meer dan 24 uur (is 1 dag+).Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:16:
Dit probleem staat nu al twee dagen gemeld, en ja, normaal staat tweakers open bij mij, en refresht automatisch, maar nu gaat dus om de zoveel tijd mijn processorverbruik naar 100%. Best wel irritant. Kan dit alsjeblief opgelost worden? Gisteren trouwens exact hetzelfde op een macbook in safari gezien. Ik draai zelfs firefox 2.0.0.4.
Met 2 banners die niet van VNU zijn (BT in het groot rechts, en bovenaan accenture) zit ie aan 1 à 6%.
Het is dus waarschijnlijk vooral een issue voor "tragere" PC's, en het lijkt aan de banner zelf te liggen.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Vind het ongelofelijk irritant voor een bannertje
* BarthezZ overweegt clear abbo te kopen
Verwijderd
Als wij op afstand de cpu-load op je systeem konden achterhalen zou dat wel eng dicht bij een schending van je privacy komenVerwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 03:09:
Desalniettemin zou het natuurlijk fijn zijn als hier omheen gewerkt wordt door Tweakers, tot de makers van Flash doorhebben dat dit geen wenselijke situatie is en het probleem bij de bron aanpakken.
En verder hebben wij nauwelijks controle over welke banner je te zien krijgt bij een pageview. Dus we kunnen niet van te voren voorspellen of je wel of geen banner krijgt, laat staan dat we weten welke het zal zijn en hoe zwaar die je systeem belast. En tegen die tijd is het al te laat om er nog wat aan doen