Toon posts:

Meerdere webcams op scherm - video record

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik weet dat deze soort vraag hier al meer gesteld is, maar...
Ik ben dus op zoek naar een programma waarmee je meerdere webcams op je scherm kan laten zien. Dan wil ik gewoon een knopje in het scherm kunnen aanklikken bij één van de webcams zodat hij video begint op te nemen van die specifieke webcam. Het is voor een soort van Bigbrother spel te spelen bij ons in de jeugbeweging.
Ik heb al gezocht op de gebruikelijke zoektermen in google, maar ik vind niet direct iets deftig, heb ook al meerder trials geprobeerd.
Ik ben dus niets met een prog die enkel op motion detection begint op te nemen, of progs die streamen nr ftp's.
Ik zou echt daadwerkelijk moeten kunnen kiezen met welk webcam ik op dat moment een stuk wil openemen(start en stop record), en dat de prog dan het opgenomen stuk opslaagt op m'n schijf in een videobestand.
Alvast enorm bedankt iedereen!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
iemand? :)

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-07 00:24

Comgenie

Soms heb je dat

Zoek naar een simpel klein webcam record programma, waarvan je meerdere instanties kan opstarten. Dan zet je per webcam een programma open, en druk je op record wanneer je wilt opnemen. Je krijgt wel allerlij losse bestandjes dan. Maar dit kan je 1. in een playlist zetten (gesorteerd op datum en tijd), of 2. In windows movie maker of een ander video bewerk programma gooien om er 1 film van te monteren.

No animals were harmed in the making of this comment.