Toon posts:

Acer Empowerment Power Management profielen?

Pagina: 1
Acties:

Palthe

Topicstarter
Na een nieuwe installatie van XP (was Vista Ult.) op een ACER 9423 WSMi ontbreken dus nu de Power Management profielen.
Gevolg: ik kan bluetooth niet aanzetten omdat ik geen profielen kan aanpassen...

Iemand een idee? Kan ik profielen gewoon ergens in de empowerment mappen plaatsen, dus is het eventueel mogelijk gewoon een profiel te downloaden?

[ Voor 5% gewijzigd door Palthe op 25-06-2007 15:04 ]

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:53
Ik denk dat je moet proberen aan een recovery cd te komen voor dit type laptop. Altijd lastig met merkeigen utils. Maar waarom ben je overgestapt op Xp? beviel Vista niet?

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Palthe

Topicstarter
Idd, ik ben niet zo'n Vista fan. Tja, dat recovery. het schijnt dat er een partitie is (en dat heb ik al wel geconstateerd) waarop alles preinstalled staat. Deze zou dan bereikbaar moeten zijn met <alt> F10 bij het starten, maar ook dit werkt niet...
Recovery cd's bestellen dan maar bij Acer?

Verwijderd

lekker zinloos, als je recovery partitie nog bestaat effe Vista recoveren en daaruit de recovery DVD's maken.

verder kan je een hoop Acer software downloaden via hun website, denk dat ePowerManagement daar ook wel tussen zit

Palthe

Topicstarter
hoe bedoel je? De partitie is niet bereikbaar, en ik heb geprobeerd dit te unhiden maar Partition Magic kan dit niet (ziet de partitie wel maar de Unhide optie is niet beschikbaar).

En het EPowerManagement heb ik ook wel, maar er staan geen profielen in (default) terwijl dit wel zou moeten, en een profiel aanmaken kan ook niet.

• winwiz
palthe schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:23:
Idd, ik ben niet zo'n Vista fan. Tja, dat recovery. het schijnt dat er een partitie is (en dat heb ik al wel geconstateerd) waarop alles preinstalled staat. Deze zou dan bereikbaar moeten zijn met <alt> F10 bij het starten, maar ook dit werkt niet...
Recovery cd's bestellen dan maar bij Acer?
Het moet wel in je bios aan staan. Zo ff uit mijn hoofd de optie d2d recovery....

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Palthe

Topicstarter
Tja die staat al aan in de BIOS idd. Maar kun je uberhaupt wel terug naar de beginsituatie op die manier? Dus Recovery vanaf HDD en dan weer VISTA?

• winwiz
Hier staat de beschrijving voor een Xp restore op de d2d restore manier...

http://www.acersupport.co...multi_extpart_230280.html

Pagina: 1