Ik wil (als het eindelijk eens mooi weer wordt) mijn digitenne-ontvanger meenemen, zodat ik lekker relaxed op de boot tv kan kijken, tijdens het varen zijn de kids dan ook lekker rustig.
Nu heb ik al wat gezocht op internet maar kom er niet helemaal uit.
Een vriend van mij heeft tv in zijn auto, en daarbij een speciale tuner die hoge snelheden aankan en automatisch wisselt van frequentie indien nodig.
Nu is de hoge snelheid geen probleem...die haal ik niet met de boot.
Maar ik vaar misschien wel in verschillende frequentie-gebieden van digitenne.
Moet ik dan steeds alle zenders weer opnieuw opzoeken ? Of gaat dat automatisch ?
Hoeveel frequentie-gebieden zijn er eigenlijk, en is er op internet ergens een kaartje waarop te zien is waar de gebieden zich bevinden ?
Hoe zit het met het richten van de antenne, moet dat nog ergens heen gericht worden, of werkt dat net zoals een auto-radio FM antenne ?
Nu heb ik al wat gezocht op internet maar kom er niet helemaal uit.
Een vriend van mij heeft tv in zijn auto, en daarbij een speciale tuner die hoge snelheden aankan en automatisch wisselt van frequentie indien nodig.
Nu is de hoge snelheid geen probleem...die haal ik niet met de boot.
Maar ik vaar misschien wel in verschillende frequentie-gebieden van digitenne.
Moet ik dan steeds alle zenders weer opnieuw opzoeken ? Of gaat dat automatisch ?
Hoeveel frequentie-gebieden zijn er eigenlijk, en is er op internet ergens een kaartje waarop te zien is waar de gebieden zich bevinden ?
Hoe zit het met het richten van de antenne, moet dat nog ergens heen gericht worden, of werkt dat net zoals een auto-radio FM antenne ?