Toon posts:

foto's van fototoestel naar MP3 speler zonder tussenkomst PC

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een toestel dat foto's van mijn fototoestel Panasonic DMC-FZ30 kan overzetten naar mijn mp3 speler, daar die een opslagcapaciteit heeft van 20GB (creative zen sleek). Momenteel zet ik mijn foto's over door ze eerst te uploaden naar mijn PC en van daar zet ik ze dan op mijn mp3 speler.
Het probleem is natuurlijk, dat wanneer ik op reis ga ik geen PC of labtop heb, m.a.g dat wanneer mijn SD-kaart van 2GB vol is, ik geen foto's meer kan nemen.

Kent er iemand een toestel die voor die overdracht kan zorgen. Ik denk niet dat ik dit kan verwezenlijken met een card reader.

Graag jullie hulp.
Mvg
TNTcoupe

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:09

Garyu

WW

Een imagetank doet precies wat je wilt.

Anders zul je op zoek moeten naar een MP3-speler met een USB-hostcontroller. Daar sluit je een card-reader op aan en hopelijk kan je mp3-speler daar dan mee omgaan.

Een imagetank is wel zo makkelijk dus. Of gewoon meer geheugenkaartjes kopen danwel minder foto's maken :).

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

Check de accessoire lijst van je mp3 speler even om te weten of er kabels zijn om direct de camera op de speler aan te sluiten. Indien dit niet het geval is heeft sitecom een apparaatje om ertussen te zetten zodat het wel werkt.

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:03
Als je MP3 speler geen USB host functie heeft dan heb je zoiets als dit nodig: http://www.techdomain.com...&task=view&id=30&Itemid=1

http://www.kenable.co.uk/...97e5329996b29bdb0ee9d9d78

[ Voor 23% gewijzigd door Archer_VC10 op 26-06-2007 12:16 ]

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:09

Garyu

WW

hey gaaf, ik wist helemaal niet dat dit soort apparaten bestonden. Deze in de link is USB 2.0, die andere doet USB 1.1 snelheden. Lijkt me niet echt een aanrader ;). Voor 7 pond kan je je er geen buil aan vallen.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-01 00:53
Grappig :) Weet je of deze ook power kan geven aan kleine externe USB drives? Of heb je zelf geen ervaring met dit ding?

• rauzer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-04-2024
als je gewoon de site leest...

het kan dus niet.

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-01 00:53
Ik kon dat niet vinden op de pagina van de usb 2 ding, wel van de usb 1.1, nu je het zegt.
Pagina: 1