Toon posts:

Mag je geen advies vragen voor een aankoop ve nieuwe monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

zopas heeft iemand mijn topic gesloten; ik vroeg advies omdat ik een nieuwe monitor wou kopen. Hij gaf me een linkje naar de FAQ, die ik trouwens gelezen heb.. Echter ik vraag mij af of hij zelf die FAQ gelezen heeft; bijna alles wat daarin staat gaat over _videokaarten_ ...

Echt belachelijk hoor dion_b..

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:34
Nee, beetje research wordt er wel van je verwacht knul ;)
En volgnes mij biedt die FAQ meer dan genoeg informatie om je keuze makkelijker te maken...

[ Voor 44% gewijzigd door bokkow op 25-06-2007 14:49 ]

M3P - M3LR - 6320Wp

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zou je zelf niet eens wat invulling geven aan de vragen die je hebt? Anders mag je je portemonnee ook wel wel uploaden, dan kopen we wel een scherm voor je.

Enige invulling mag gerust, wat wij willlen is niet noodzakelijkerwijs jouw voorkeur.

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb het topic net gelezen. Ik moet zeggen dat ik er zelf ook weinig mee kan. Om maar eens iets te noemen: "6. Widescreen of niet ? Wat is jullie advies?" Voor dat soort dingen is geen zinnig advies te geven, want dat wordt bepaald door je wensen, wat je nodig hebt, je budget, etc. Ik denk als je een topic start waarin je dat soort dingen allemaal uitgezocht hebt, en dan advies wil tussen deze of gene monitor, dat je topic dan meer overlevingskansen heeft.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:16

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Echt belachelijk hoor dion_b..
Nee, een topic als dit openen is zinnig...

1) Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
2) het idee van eigen inzet bij keuze is waar het in die link vooral om ging. Een Tweaker kan zelf kiezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.