Hoi iedereen,
Ik heb een probleem. Ik ben bezig om een website te maken voor mijn vader. Dit is de eerste keer dat ik een website maak. De site is nu gedeeltelijk af. Het probleem is dat deze niet goed wordt weergegeven in firefox, wel in internet explorer. Het gekke is dat wanneer ik de site vanaf mijn computer draai, deze wel goed wordt weergegeven in firefox
Voorbeeld:
Het gaat over de button die gekleurd is terwijl dit niet het geval moet zijn:
Firefox via de pc (dus lokaal) (website wordt goed weergegeven)

Firefox via internet (website button : 7 wordt al geel weergegeven)

Internet explorer via internet (site wordt wel goed weergegeven)

De vraag is nu hoe dit kan aangezien firefox, wanneer ik de website offline bekijk (dus via pc) wel goed weergegeven wordt en niet wanneer ik deze via internet bekijk. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik de website misschien niet goed geupload had, echter in explorer wordt de website via internet wel goed weergegeven.
Website is trouwens : spam
(oh, let niet op de dode links + geen commentaar op het slechte design aub
)
Ik heb een probleem. Ik ben bezig om een website te maken voor mijn vader. Dit is de eerste keer dat ik een website maak. De site is nu gedeeltelijk af. Het probleem is dat deze niet goed wordt weergegeven in firefox, wel in internet explorer. Het gekke is dat wanneer ik de site vanaf mijn computer draai, deze wel goed wordt weergegeven in firefox
Voorbeeld:
Het gaat over de button die gekleurd is terwijl dit niet het geval moet zijn:
Firefox via de pc (dus lokaal) (website wordt goed weergegeven)

Firefox via internet (website button : 7 wordt al geel weergegeven)

Internet explorer via internet (site wordt wel goed weergegeven)

De vraag is nu hoe dit kan aangezien firefox, wanneer ik de website offline bekijk (dus via pc) wel goed weergegeven wordt en niet wanneer ik deze via internet bekijk. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik de website misschien niet goed geupload had, echter in explorer wordt de website via internet wel goed weergegeven.
Website is trouwens : spam
(oh, let niet op de dode links + geen commentaar op het slechte design aub
[ Voor 1% gewijzigd door XangadiX op 25-06-2007 18:13 ]
d'n oliesjeik