Toon posts:

CSS en ev. Expression Engine held gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar iemand die overweg kan met CSS en die eventueel ook ervaring heeft met het CMS Expression Engine die zin heeft om een bestaande style sheet te perfectioneren. Het gaat om een weblog waarvan het ontwerp van voltooid en ingebouwd is. Dit is echter alleen gebeurd op de index-pagina en moet dus worden overgezet naar de andere pagina's. Daarnaast dienen er wat puntjes op de I te worden gezet.

We werken allemaal op een non-profit basis, dus we zoeken iemand die het voor zijn lol wil doen :) Als je een bedrijfje hebt zorgen we als je dit wilt voor een verwijzing naar je website. :)

Ik ben te bereiken op *knip*

[ Voor 6% gewijzigd door moto-moi op 25-06-2007 14:53 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Helaas is werving hier op GoT niet toegestaan; je zult je heil dus ergens anders moeten gaan zoeken ;)

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 25-06-2007 14:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Waarom mag dat niet ? Ik vraag of iemand zin heeft om mij te helpen, ik zie niet in waarom dit storend is.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 14:24 ]

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Omdat het in ons Algemeen beleid staat. De reden daarvoor is niet belangrijk; het mag gewoon niet. Punt.

Het is niet zo dat ik (of wij) je dat niet gun(nen) om je te pesten; we hebben dit beleid gewoon ingesteld om dit (grote) forum in goede banen te leiden en GoT is nou eenmaal geen plaats om mensen te werven. Vandaar (o.a.) de regel.

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 25-06-2007 14:27 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Dus de perikelen van de bureaucratie gaat voor het plezier van de users hier... ? ;) Begrijp me goed, ik ben hier niet om te fucken, maar ik denk dat dit geen probleem moet zijn kijkend naar de aard van het verzoek.

Ik snap ook wel waar het vandaan komt. Ik probeer alleen mijn eigen boel ook op poten te krijgen, en dit leek me een mooie plek om eens te zoeken. Een apart forum hiervoor geen idee?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 14:29 ]

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:27:
Dus de perikelen van de bureaucratie gaat voor het plezier van de users hier... ? ;) Begrijp me goed, ik ben hier niet om te fucken, maar ik denk dat dit geen probleem moet zijn kijkend naar de aard van het verzoek.
Als we uitzonderingen gaan maken ... je kunt je de rest wel voorstellen lijkt me ;)
En again: we zijn hier he-le-maal niet om het 'plezier van de users' te vergallen; in tegendeel: we zijn er om het plezier-gehalte hoog te houden en dat doen we (o.a.) door dit soort topics en verzoeken te weren ;)
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:27:
Een apart forum hiervoor geen idee?
Zie mijn eerste post. We hebben er zelfs een speciale site voor ;) Een apart forum is dus niet nodig ;)

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 25-06-2007 14:32 ]

Over mij

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Omdat er anders zoveel topics over zouden komen over werving, dat het niet meer leuk is. Het is hier geen Monsterboard ;)

Een gemiddelde IT'er kan wel aan een baan komen en komt hier op GoT niet om alle wervingtopics te lezen ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dan ook niet op zoek naar de gemiddelde IT'er, maar iemand die zin heeft om voor zijn plezier een half uurtje te sleutelen aan een weblog.. :D Maar Iik snap je punt, Motrax ;)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12 13:11
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het hooghouden van het niveau.
Voor de users zie ik er zelf weinig plezier in als het halve forum vol staat met "wie wil mij gratis helpen"-topics. En wat heb je nog aan beleid als je het niet naleeft. Daarbij, er wordt je toch een prima alternatief geboden?

Verwijderd

Topicstarter
Als het ging om het gehele ontwerp/codewerk was ik idd daar naartoe gegaan, maar voor dat half uurtje werk leek me dat niet gepast.. ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

RobIII in "CSS en ev. Expression Engine held gezoch..." says it all, geen werving op GoT, ook niet voor je eigen prive websites e.d., sorry.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.