In Rivatuner zit die mogelijkheid, hardware-monitor en daar is het te vinden.
[ Voor 77% gewijzigd door bokkow op 25-06-2007 13:54 ]
M3P - M3LR - 6320Wp
Schaam me dat ik het zelfs nu niet kan vinden..:$
Ok dan complete verwijzingBvK P4 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:19:
Beginscherm Rivatuner (Main), Target Adapter, Customize, Low-level system tweaks.
Et voila.
M3P - M3LR - 6320Wp
Ok dan complete verwijzingBvK P4 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:19:
Beginscherm Rivatuner (Main), Target Adapter, Customize, Low-level system tweaks.
Et voila.
Dubbelpost srry
[ Voor 3% gewijzigd door bokkow op 25-06-2007 14:52 . Reden: foutje ]
M3P - M3LR - 6320Wp
Bedankt voor de uitleg, helaas kom ik er nog niet helemaal uit. Zie screenshotbokkow schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:51:
[...]
Ok dan complete verwijzing
Et voila.

Heeft mijn videokaart misschien niet de optie om de fan langerzamer te laten draaien? Of zou het bij elke videokaart uit de 7 serie moeten kunnnen?
Je kan het ook proberen met Atitool (let niet op de naam)...
meuktracker: ATiTool 0.27 beta 2 (werkt alleen niet helemaal goed in Vista)
meuktracker: ATiTool 0.27 beta 2 (werkt alleen niet helemaal goed in Vista)
Laat ik nou net Vista hebben
andere oplossingen misschien?
Nvidia's n tune misschien, daarmee kan het d8 ik ook
Bedankt voor de tip. Is dat programma niet alleen voor Nvidia chipsets? Ik gebruik nu de Intel 965P.
Kan het misschien aan de drivers liggen? Dat ik andere drivers van Nvidia moet proberen? Ik heb nu de nieuwste van de website gehaald.
een echte tweaker trekt natuurlijk gewoon het kabeltje van de koeler los, en sluit die aan op een fancontroller (of soldeert zelf een variabele weerstand tussen de fan en je voeding)
softwarematig zou het ook moeten kunnen, maar daar heb ik helaas nog niet zo heel veel over gezien.
sorry, Groet, Maarten.
misschien toch ff atitool proberen, bij mij werkt het wel in vista.
softwarematig zou het ook moeten kunnen, maar daar heb ik helaas nog niet zo heel veel over gezien.
sorry, Groet, Maarten.
misschien toch ff atitool proberen, bij mij werkt het wel in vista.
Rivatuner werkt wel gewoon, je zit in het verkeerde scherm.BvK P4 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:59:
[...]
Bedankt voor de uitleg, helaas kom ik er nog niet helemaal uit. Zie screenshot![]()
Heeft mijn videokaart misschien niet de optie om de fan langerzamer te laten draaien? Of zou het bij elke videokaart uit de 7 serie moeten kunnnen?
Onder het kopje driver settings 'forceware detected' druk je daar rechts op costumize en dan het eerste blokje (videokaart). Hierna ga je naar het tabje FAN, en hier kun je de snelheden instellen voor zowel 2d, low 3d en 3d.
Patient gamer
Ben het spoor echt bijster, volgens mij kan het gewoon niet met mijn videokaart.
Zowel met Riva Tuner als met nTune kan het !
Rivatuner heb ik zelf mindere ervaring mee omdat ik 2 7900GS'en heb, het koelertje van de 2e kaart hield toen gewoon op. nTune werkt echter helemaal prima, ook onder Vista !
Rivatuner heb ik zelf mindere ervaring mee omdat ik 2 7900GS'en heb, het koelertje van de 2e kaart hield toen gewoon op. nTune werkt echter helemaal prima, ook onder Vista !
Bedankt voor de reacties. Heb de kast maar onder het bureau gezet. Daarmee is het goed uit te houden
Pagina: 1