Toon posts:

Wii demopod. Waar te krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen?

Ik ben op zoek naar een demopod voor de Wii. Nu leek het me niet moeilijk om er een te vinden maar niets blijkt minder waar. Ik heb alle marktplaats achtige sites afgezocht en niks gevonden. Dus nu is mijn vraag of iemand van jullie weet waar ik aan een demopod zou kunnen komen?
Alvast bedankt.

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:55
deze demopods zijn niet te koop enkel te huur en dit gaat dan via nintendo zelf. Maar waarom wil je eigenlijk een demopod hebben?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Ga naar een winkel waar ze die demopods hebben staan en vraag hoe je aan zo'n demopod kan komen.

En anders:
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/contactus/index.jsp

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Nou om de simpele reden dat ik de demopods mooi vind ik denk dat zo'n stellage niet zou misstaan in mijn kamer. Maar jammer dat ze niet te koop zijn. Is er echt geen enkele manier om als particulier aan een demopod te komen dan?

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Welke voor de Wii bedoel je er zijn er namelijk meerdere. Wij maken bijvoorbeeld (met wij is het bedrijf waar ik werk) samen met een decor bouwer de demopods voor alle beursstands van Nintendo. Deze verschillen vaak nogal met degene die aan winkels geleverd worden..

Deze dingen worden niet weggegeven. Of de Wii moet weer vervangen gaan worden voor iets nieuws, of je moet er veel geld voor over hebben...

Verwijderd

Topicstarter
Hmm jammer...
zelf dacht ik aan die demopod met die mooie plexiglas dome over de wii heen. Ik denk dat het dan maar wat hobbywerk zal gaan worden. Maar dan maar met een tweedehand arcade kast waar de games uit zijn. iig bedankt voor alle antwoorden.

Verwijderd

ben grandioos te laat met mijn comment, maar de enige manier is inderdaad door ze te lenen van Nintendo. Voor organisatie van events krijg je ze normaalgezien zonder al teveel problemen mee, maar voor tentoonstelling op je kamer gaat dat dik tegenvallen vrees ik :p

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:02:
Hmm jammer...
zelf dacht ik aan die demopod met die mooie plexiglas dome over de wii heen. Ik denk dat het dan maar wat hobbywerk zal gaan worden. Maar dan maar met een tweedehand arcade kast waar de games uit zijn. iig bedankt voor alle antwoorden.
Dat zijn de gene die wij gemaakt hebben inderdaad. Met de witte voet eronder metertje hoog ongeveer.
Die worden echt per stuk op maat gemaakt. Deze zijn echt puur om in de stands/op evenementen te gebruiken.

Als we die weg gaan geven dan moet de klant (Nintendo) een nieuwe laten maken en dat zal dus niet gebeuren...

[ Voor 9% gewijzigd door ViNyL op 25-06-2007 14:39 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

@ViNyL
Als jouw bedrijf die demopods maakt, kun je misschien Sliepkroket wel informatie geven welke materialen hij hiervoor nodig heeft en eventueel een bouwtekening of afmetingen of iets dergelijks zodat ie daar zelf mee aan de slag kan gaan. :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Titelfix + tikje naar SPV aangezien dit een vraag is :)
Pagina: 1