Ik ben op zoek naar een nieuw spel. Ik heb alle delen van medal of Honor en Call of Duty inmiddels gespeeld. Ik heb nu zojuist een nieuwe 22" breedbeeldscherm en een nieuwe geluidsset (5.1) gekocht en wil nu weer eens een spel gaanspelen. Ik ben wel een beetje uitgekeken op het Nazi's neerhalen. Ik zoek nu eigenlijk een spel (FPS) maar dan eens in een andere setting. En...het moet natuurlijk goed klinken met 5.1 geluid. Ik heb de demo van FEAR gespeeld en die vond ik wel aardig maar ik hoopte dat er nog meer spellen zouden zijn die voldoen. Iemand een tip?
Half-Life 1 & 2
Quake 1 - 4
Doom 1-3
Battlefield
Reden: Zijn goede FPS maar dan zonder nazi's en veel andere weet ik ook zo niet omdat WOII helemaal hip is
Quake 1 - 4
Doom 1-3
Battlefield
Reden: Zijn goede FPS maar dan zonder nazi's en veel andere weet ik ook zo niet omdat WOII helemaal hip is
[ Voor 83% gewijzigd door Megajr op 25-06-2007 13:15 ]
Ik zoek eigenlijk iets in het heden. En natuurlijk wel mooie graphics enz. Strangehold zegt iemand dat wat??
Wat is er dan mis met Half-Life ?sretlow schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:49:
Ik zoek eigenlijk iets in het heden. En natuurlijk wel mooie graphics enz. Strangehold zegt iemand dat wat??
[offtopic]
[paranoia] het kan ieder moment gebeuren ! wees voorbereid [/paranoia]
[/offtopci]
Bedoel je niet Stranglehold?sretlow schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:49:
http://www.midway.com/rxpage/Game_Stranglehold.html
Een zoekactie levert op dat dat spel nog niet uit is. Ik neem aan dat je nu een spel wilt spelen... Battlefield2, is nu ook in de bonus. Of Rainbow six ofzo. En over een half jaartje natuurlijk Team Fortress 2!sretlow schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:49:
Strangehold zegt iemand dat wat??
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Wat dacht je van F.E.A.R. redelijk nieuw en geweldige singleplayer
Probeer Prey eens 
Goed verhaal, mooie graphics, het is een FPS en gekloot met portals is altijd cool natuurlijk
Goed verhaal, mooie graphics, het is een FPS en gekloot met portals is altijd cool natuurlijk
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
als je naar all-out teamplay met objectieven en voer/vliegtuigen zoekt zonder het nazithema kan ik je sterk de onslaught mode van UT2004 aanraden. Nog altijd mijn favo online game.
Wat ouder is Tribes 2, maar ik heb geen idee hoe actief deze community nog is.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik zoek wel pc games... Geen XBox en varianten.
Hahahaha prey dat speelde als ik knetter stoned was. Zeker omdat je daar altijd wazig op het plafond loopt enzo, vrij goede ervaring!Chester schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:06:
Probeer Prey eens
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Wat dacht je van Call of Juarez? Grafisch erg puike game 
En persoonlijk vind ik em nog leuk ook
En persoonlijk vind ik em nog leuk ook
De TS zocht een game met leuke graphics. En Tribes 2 is (helaas op amerikaanse servers naBoeboe schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:36:
als je naar all-out teamplay met objectieven en voer/vliegtuigen zoekt zonder het nazithema kan ik je sterk de onslaught mode van UT2004 aanraden. Nog altijd mijn favo online game.
je hebt MoH en CoD gespeeld, begrijp ik het dan goed dat je W:ET links hebt laten liggen???
verder, je zoekt dus een fps, wil je MP of SP of beide? CSS:source zou ik zeggen, tot dat ET:QW uitkomt.

verder, je zoekt dus een fps, wil je MP of SP of beide? CSS:source zou ik zeggen, tot dat ET:QW uitkomt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Battlefield is natuurlijk 100% oorlogssetting, en nog 2e wereld oorlog ook.Megajr schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:13:
Battlefield
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
En jij noemt... Oblivion een FPS? Is eerder een FPRPG, en is niet echt waar de TS naar op zoek is. Wacht inderdaad op ET:QW, schijnt een mega goed spel te worden, of ga de richting op van Crisis
Battlefield Vietnam, 2 en 2142 doen niets met het thema van snorremans. Echter, wel een oorlogsthema.Bor de Wollef schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:43:
[...]
Battlefield is natuurlijk 100% oorlogssetting, en nog 2e wereld oorlog ook.
Ga anders de SWAT/Rainbow Six tour op. Of al zoek je nog een klassieker, neem Deus Ex.
[ Voor 19% gewijzigd door The Zep Man op 26-06-2007 11:39 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
CS : S (Counterstrike Source)
Geen nazi's, de gameplay is super... Lijkt opzich wel een beetje op CoD, enige is dat je niet zo kan sprayen als bij CoD
.
Geen nazi's, de gameplay is super... Lijkt opzich wel een beetje op CoD, enige is dat je niet zo kan sprayen als bij CoD
America's Army
Redelijke graphics speelt in het heden....Gratis! Goede gameplay. Alleen je moet tutorials door en die zijn niet allemaal even leuk.
Redelijke graphics speelt in het heden....Gratis! Goede gameplay. Alleen je moet tutorials door en die zijn niet allemaal even leuk.
Hop,hop,hop!
En 100.000 eikeltjes die je killen voor je gun... AA was leuk, maar tis echt verziekt. Bovendien heb je een Quadcore nodig om het te draaien zo langzamerhand...basset schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:13:
America's Army
Pagina: 1