[Email] Verder gaan na verbreken verbinding

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49
Ik weet niet als dit het goede sub forum is maar goed.

Ik ben bezig met het opzetten van een mailserver geen probleem zover. Op deze mailserver gaan mensen inbellen met hun GSM dus echt Inbellen geen GPRS/EDGE/UMTS of HSPDA. Hun maximale snelheid zal zijn 9600bps en sommige bellen in met een ISDN lijn. Nu wil ik 2 dingen die voor essentieel belang zijn voor deze mailserver.

1. Email moet gecompressed verstuurd en ontvangen worden en dit automatisch. Dus iemand maakt een mailtje verstuurd het en het wordt compressed verstuurd dus ipv van 1MB word document blijft er nog maar 100Kb over als voorbeeld.

2. Als hun inbellen en ze zijn bezig een email van 1MB aan het downloaden en de verbinding wordt verbroken door geen bereik willen ze daarna direct weer inbellen. Nu drukken ze weer op connect en willen ze verder gaan met het downloaden waar ze waren dus stel dat ze al 500KB hadden dan moeten ze daar weer verder gaan. Is dit makkelijk te maken doormiddel van een proxy ofzo?

Ik weet dat dergelijke diensten bestaan maar het is een klein projectje wat ik aan het doen ben en mijn werkgever heeft geen tonnen te spenderen. Zelf heb ik wel al gevonden dat het mogelijk is POP3 te compressen via ssh.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend