Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dit jaar op rondreis in China. Ik heb zelf een mitac mio p550. Mijn vraag is of iemand weet om een goed navigatie pakket voor dat land. Ik heb wel een tomtom map gevonden voor HongKong. Maar bestaat er zoiets als voor het hele land? ik heb via google niks kunnen vinden
alvast bedankt

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als het niet op TomTom.com staat dan is het er niet voor TomTom, lijkt me duidelijk?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik denk het niet. Volgens mij is het bijna onmogelijk om 3e wereld landen volledig in kaart te brengen. Grote steden is het punt niet omdat alles geasfalteerd is maar de kleine weggetjes zijn een ramp.

Ik denk dus dat je alleen citymaps kunt vinden van de grote producenten. :)

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 08:40

FongWan

The Stormrider ...

In china klopt je kaart (bij wijze van spreken) na 1 week waarschijnlijk al niet meer aangezien het zo snel gaat met bouwen en slopen van hele wijken. En aangezien die kaarten niet elke week/maand worden geupdate schiet dat in de meeste gevallen niet echt op. Koop gewoon een ouderwetse kaart zou ik zeggen ... ga ik ook doen als ik daar zit in september.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:45

iMars

Full time prutser

FongWan schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:04:
In china klopt je kaart (bij wijze van spreken) na 1 week waarschijnlijk al niet meer aangezien het zo snel gaat met bouwen en slopen van hele wijken. En aangezien die kaarten niet elke week/maand worden geupdate schiet dat in de meeste gevallen niet echt op. Koop gewoon een ouderwetse kaart zou ik zeggen ... ga ik ook doen als ik daar zit in september.
Maar die ouderwetse kaart is dan na 1 week ook niet meer up2date :+
Dan is een TomTom of een ander merk navigatie wel handiger

Je bedoeld waarschijnlijk dat je gewoon een kaart koopt daar wanneer je in een bepaald gebied bent. Is iig wel goedkoper...

Koop hier mijn P1 reader :)

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 09:21

Padvinder

doet z'n best

Je kunt kiezen voor de Worldmap van Garmin, maar dan moet je op je Mio eerst Garmin Que (gratis te downloaden van Garmin website) en GPSgate installeren. Garmin Worldmap kost ongeveer 80 euro in de winkel, is een basiskaart van de hele wereld, met hoofdwegen dus.

Voor dekking zie hier

Voor info zie http://www8.garmin.com/cartography/mapSource/WM.jsp

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 08:40

FongWan

The Stormrider ...

webmail schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:40:
[...]
Maar die ouderwetse kaart is dan na 1 week ook niet meer up2date :+
Dan is een TomTom of een ander merk navigatie wel handiger

Je bedoeld waarschijnlijk dat je gewoon een kaart koopt daar wanneer je in een bepaald gebied bent. Is iig wel goedkoper...
Was natuurlijk bij wijze van spreken zoals ik al zei :P Maar inderdaad, wilde gewoon zeggen dat je beter een lokale kaart koopt wanneer je er bent. Weet je ten minste zeker dat je een " redelijk recente" kaart hebt..

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Pagina: 1