Hoe zet ik nou precies een Orb (in mijn geval de Super) op de JUISTE wijze op een Athlon/Duron zonder de core te beschadigen??
Om die pin naar beneden te drukken heb je wel wat brute kracht nodig...Op donderdag 08 februari 2001 19:30 schreef Warez het volgende:
Gewoon rustig handelen en niet onnodig kracht zetten
Whatever.
Verwijderd
kan je doen..maaruh,dan klemt ie niet meer!!Op donderdag 08 februari 2001 22:18 schreef marsian het volgende:
gewoon ff iets bijbuigen, heb ik ook gedaan
(gaat ie hangen, dus koelt ie ook niet meer!)
Verwijderd
Wat voor een moederbord heb je ??
Op een KT7 bijvoorbeeld slaat het bijbuigen op die elcotjes (zwarte tonnetjes) op het moederbord die in de weg zitten.....
In ieder geval, als je dat ding plaatst, moet je zorgen dat je de koeler echt vlak op de CPU hebt zetten voor je er kracht op zet.
Als je de clips met een schroevedraaiertje naar beneden duwt, zorg dan eerst dat op de plek waar je met uitschieten het moederbord zou raken, wat bescherming licht. Een stukje karton of isolatietape..
Niet all leveranciers tuinen erin als je met een beschadigd mobo aankomt met "kweeniehoor, hijdoettet gewoonniet.."
Op een KT7 bijvoorbeeld slaat het bijbuigen op die elcotjes (zwarte tonnetjes) op het moederbord die in de weg zitten.....
In ieder geval, als je dat ding plaatst, moet je zorgen dat je de koeler echt vlak op de CPU hebt zetten voor je er kracht op zet.
Als je de clips met een schroevedraaiertje naar beneden duwt, zorg dan eerst dat op de plek waar je met uitschieten het moederbord zou raken, wat bescherming licht. Een stukje karton of isolatietape..
Niet all leveranciers tuinen erin als je met een beschadigd mobo aankomt met "kweeniehoor, hijdoettet gewoonniet.."
Pagina: 1