Na een kleine stroomstoringen waarop de server ook uitviel (UPS is in bestelling) kan ik niet meer in winows 2000 server komen . Tijdens het opstarten verschijnt de volgende melding :
INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE
Daarna even de herstelconsole uitgevoerd met de volgende commando's:
chkdsk /r/p
fixboot c:
Dit hielp dus ook niet , daarna even deze knowledgebase van microsoft uitgeprobeert :
Foutbericht 'Stop 0x0000007B INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE' wanneer u de computer opstart
Werkt dus jammergenoeg ook niet.
Een 3e optie is er om windows 2000 server eroverheen te draaien , deze optie is beschikbaar.
Maar nu zie ik een ook de noodherstelproces optie. De vraag is wat houd dit in? Als dit word uitgevoerd , worden er dan bestanden overschreven? Zoniet , wat voert/probeert/controleerd dit programma ?
Het gaat om windows 2000 server met service pack 3 NL
INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE
Daarna even de herstelconsole uitgevoerd met de volgende commando's:
chkdsk /r/p
fixboot c:
Dit hielp dus ook niet , daarna even deze knowledgebase van microsoft uitgeprobeert :
Foutbericht 'Stop 0x0000007B INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE' wanneer u de computer opstart
Werkt dus jammergenoeg ook niet.
Een 3e optie is er om windows 2000 server eroverheen te draaien , deze optie is beschikbaar.
Maar nu zie ik een ook de noodherstelproces optie. De vraag is wat houd dit in? Als dit word uitgevoerd , worden er dan bestanden overschreven? Zoniet , wat voert/probeert/controleerd dit programma ?
Het gaat om windows 2000 server met service pack 3 NL