Omdat dit een attractie was heb ik eerst even gezocht maar de laatste testcase was van oktober vorig jaar.
Was er met m'n kinderen en dan heb je toch iets minder tijd en rust om te schieten. Toch een paar waar ik wel redelijk tevreden over ben. Grote uitdaging is om een plaatje te kunnen schieten zonder andere bezoekers in 21e eeuws kleding op de achtergrond. Grote versie's zijn hier te vinden.

Paar dames van een bezoekende 13e eeuws groep uit Duitsland.
Deze moet je eigenlijk groter zien. Lichtinval doet me denken aan vermeer.

Imker uit de 13e eeuw. Ze zat met de kinderen kaarsen te maken.
Heb 'r ook nog eentje waar ze direct in de camera kijkt maar vind deze iets beter.

Boerin uit de steentijd die een hoed zat te vlechten. Ik twijfel nog of ik dat stukje groen achter d'r rug moet wegcroppen of niet.

Een van de 2 gladiatoren. Had helaas de telelens niet mee en als je niet ver van te voren een plaatsje zoekt dan zit het nogal vol.

Verliezer van het gladiatoren gevecht.

Vrouwlief probeert een romeins schild.
Was er met m'n kinderen en dan heb je toch iets minder tijd en rust om te schieten. Toch een paar waar ik wel redelijk tevreden over ben. Grote uitdaging is om een plaatje te kunnen schieten zonder andere bezoekers in 21e eeuws kleding op de achtergrond. Grote versie's zijn hier te vinden.

Paar dames van een bezoekende 13e eeuws groep uit Duitsland.
Deze moet je eigenlijk groter zien. Lichtinval doet me denken aan vermeer.

Imker uit de 13e eeuw. Ze zat met de kinderen kaarsen te maken.
Heb 'r ook nog eentje waar ze direct in de camera kijkt maar vind deze iets beter.

Boerin uit de steentijd die een hoed zat te vlechten. Ik twijfel nog of ik dat stukje groen achter d'r rug moet wegcroppen of niet.

Een van de 2 gladiatoren. Had helaas de telelens niet mee en als je niet ver van te voren een plaatsje zoekt dan zit het nogal vol.

Verliezer van het gladiatoren gevecht.

Vrouwlief probeert een romeins schild.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++