Pdf readertje op site

Pagina: 1
Acties:

• kevieosie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-11 21:08
Dag allemaal,
Ik ben hier een website aan het maken voor een bedrijf, daarop komen aanbiedingen van de week in een pdf filetje.
Veel klanten hebben geen pdf reader op hun pc staan,
nou wil ik het dus voor elkaar zien te krijgen dat ze dat pdf-filetje kunnen lezen en daarvoor geen pdf reader te hoeven installeren. Dat is namelijk zo omslachtig. Bestaat er zoiets als een portable programmatje dat je op de ftp-server van de site zet en die het pdf-filetje dan opent? Zou erg mooi zijn!

Met vriendelijke Groet Kevin

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:28
Google: Flashpaper
Voorbeeld: Flashpaper example

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:20
kevieosie schreef op maandag 25 juni 2007 @ 10:47:
Dag allemaal,
Ik ben hier een website aan het maken voor een bedrijf, daarop komen aanbiedingen van de week in een pdf filetje.
Veel klanten hebben geen pdf reader op hun pc staan,
nou wil ik het dus voor elkaar zien te krijgen dat ze dat pdf-filetje kunnen lezen en daarvoor geen pdf reader te hoeven installeren. Dat is namelijk zo omslachtig. Bestaat er zoiets als een portable programmatje dat je op de ftp-server van de site zet en die het pdf-filetje dan opent? Zou erg mooi zijn!

Met vriendelijke Groet Kevin
Er zijn allerlei pdf readers te koop; het lijkt mij echter logischer om mensen gewoon het ding ff te laten installeren.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• kevieosie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-11 21:08
Wouw, wat een snelle reactie!
Thnx ga ik zeker gebruiken!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Je kunt toch gewoon een linkje opnemen naar acrobat? Over het algemeen is het wel redelijk standaard dat dat op de computer staat. Als je daar niet van uit kunt gaan lijkt het me ook niet dat je er vanuit kunt gaan dat de gebruiker dan wel even een browser plugin installeerd of de flash player geinstalleerd heeft.

Als het werkelijk een issue is dat je je content aan wilt bieden onafhankelijk van een geinstalleerde pdf reader, dan lijkt het me handiger dat je het gewoon als platte html aan gaat bieden ipv pdf.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1