Toon posts:

vuiltje in acer scherm?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
greetings mede tweakers.
ik ben sinds enkele weken de trotse bezitter van een 22" lcd monitor, namelijk de al2216w.
op zich een heel mooi scherm geen klagen over :).
een tijdje geleden ben ik echter tot de conclusie gekomen dat er onder de glasplaat een klein vlekje zit. niet groter dan 2-4 pixels. het stoort mij echter enorm.
ik heb al gemailed naar acer vorige week woensdag maar nog steeds geen antwoord terug gekregen.
mss weten jullie of dit onder garantie kan vallen?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:32

Nik

Lijkt mij een productiefout. Imho ben je wel erg laat met actie ondernemen. Je had ook even kunnen bellen, of contact op kunnen nemen met de leverancier (en dat moet altijd zo snel mogelijk). Als ik jou was zou ik niet mailen, geen tijd verspillen aan het maken van een topic, maar gewoon even in de telefoon klimmen óf langsgaan bij de dealer. Wel op een nette manier uitleggen natuurlijk, en niet boos gaan worden of herrie gaan schoppen. :) Succes!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-07 14:30
Acer is in dit geval niets verplicht, je hebt tenslotte geen contract met Acer. De dealer is verplicht een goed product te leveren. Dat is in dit geval gewoon niet gebeurt. Je moet dit dus via de dealer afhandelen.

Lukt dat niet, dan kan je altijd nog naar Acer stappen, al hebben die alleen verplichtingen aan de partijen waaraan zij geleverd hebben, dus bijvoorbeeld je dealer, of zijn groothandel. Toch helpen fabrikaten vaak direct de klant, omdat op die wijze kosten worden bespaart. Je kunt ze alleen niet dwingen.

[ Voor 12% gewijzigd door Nijn op 25-06-2007 10:40 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:16

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) zoek eens op 1001 topics over vliegjes in TFT
2) garantiezaken zijn hier off-forum, die horen in SG
3) daar heb je (nog) geen toegang toe, dus heeft moven niet zoveel zin - dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.