Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Dit probleem heeft zich nu uitgebreid naar elke media player.
Tot nu toe is het mij alleen gebeurt bij het afspelen van video bestanden,
zowel orginele dvd's als mpg of xvid bestanden geven dit probleem.
Het gaat om een geregistreerde versie van Cyberlink PowerDVD Ultra.
Zijn er meer mensen die dit probleem kennen of heeft iemand een suggestie
wat dit zou kunnen zijn???
Onderhand ben ik geneigd om terug te vallen op 'XP' maar dat is het uiterste
(red)middel want ik blijf het liefst bij Vista.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Ik speel echter wel af via Nvidia Purecoder, zowel in MP als in Powerdvd.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Mag ik vragen hoe jij afspeelt via Nvidia Purecoder?
Is dat een soort van codec puur voor Nvidia kaarten?
Waar kan ik die dan vandaan halen?
Ik heb nu ook mijn geheugenbankjes allebei in een ander slot gestopt (nog steeds Dual Channel) maar ook dit helpt niet.
De logfiles van Windows laten niks zien dus ook daar wordt ik niet wijzer van.
Iemand nog suggesties?
Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs
Maar goed...nu wil ik ook nog weten waar het probleem zit en hoe ik dat kan oplossen
Is te downloaden op http://www.cyberlink.com/multi/download/patches_1_ENU.html (bovenste download).
Virussen? Scan ze hier!