Hey,
Sinds een tijd merk ik dat wanneer ik een afbeelding op wil slaan in Internet Explorer ik enkel het bitmap formaat kan kiezen.
Dit terwijl ik overduidelijk zie dat het bestand word weergegeven als een jpg.
Nou weet ik dat dit een bekende klacht is, echter heb ik alle mogelijke oplossingen die ik hier op GOT, google en de ms knowledge base heb kunnen vinden geprobeerd maar dus allemaal zonder enig succes.
Dingen die ik tevergeefs geprobeerd heb zijn dus:
- Deze topics op GoT (Ironisch ook hoe iedereen via de search maar word doorverwezen naar andere topics waar niemand een oplossing heeft en mensen worden door verwezen naar wederom andere topics: alleen mogelijk plaatje als BMP te saven in IE6, [IE6] jpg's alleen opslaan als bmp :S, Afbeelding Opslaan als...
- Internet Explorer starten/gebruiken zonder invoegtoepassingen.
- Temporary internet files leeg gooien
- Downloaded program files folder leeg gooien
- Browse geschiedenis leeg gooien
- Grootte van de Temporary internet folder veranderen
- Locatie van de Temporary internet folder veranderen
- Cookies verwijdert.
- Geavanceerde instellingen van Internet Explorer herstellen en toepassen.
- File associaties van bmp en jpg nagekeken en hersteld naar standaard XP associatie.
- Dit MS knowledge base artikel met alle suggesties.
- Dit MS knowledge base artikel met al zijn suggesties.
Ik ben totaal niet van plan om iedere afbeelding met behulp van een third party program als Irfanview of iets dergelijkes te gaan opslaan, dus ik hoopte dat ik nog iets over het hoofd zag.
Iemand nog een idee?
Sinds een tijd merk ik dat wanneer ik een afbeelding op wil slaan in Internet Explorer ik enkel het bitmap formaat kan kiezen.
Dit terwijl ik overduidelijk zie dat het bestand word weergegeven als een jpg.
Nou weet ik dat dit een bekende klacht is, echter heb ik alle mogelijke oplossingen die ik hier op GOT, google en de ms knowledge base heb kunnen vinden geprobeerd maar dus allemaal zonder enig succes.
Dingen die ik tevergeefs geprobeerd heb zijn dus:
- Deze topics op GoT (Ironisch ook hoe iedereen via de search maar word doorverwezen naar andere topics waar niemand een oplossing heeft en mensen worden door verwezen naar wederom andere topics: alleen mogelijk plaatje als BMP te saven in IE6, [IE6] jpg's alleen opslaan als bmp :S, Afbeelding Opslaan als...
- Internet Explorer starten/gebruiken zonder invoegtoepassingen.
- Temporary internet files leeg gooien
- Downloaded program files folder leeg gooien
- Browse geschiedenis leeg gooien
- Grootte van de Temporary internet folder veranderen
- Locatie van de Temporary internet folder veranderen
- Cookies verwijdert.
- Geavanceerde instellingen van Internet Explorer herstellen en toepassen.
- File associaties van bmp en jpg nagekeken en hersteld naar standaard XP associatie.
- Dit MS knowledge base artikel met alle suggesties.
- Dit MS knowledge base artikel met al zijn suggesties.
Ik ben totaal niet van plan om iedere afbeelding met behulp van een third party program als Irfanview of iets dergelijkes te gaan opslaan, dus ik hoopte dat ik nog iets over het hoofd zag.
Iemand nog een idee?
[ Voor 21% gewijzigd door Da_maniaC op 25-06-2007 02:41 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!