Toon posts:

[WoW] aanpassingen in config.wtf worden niet opgeslagen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik heb wow en wow tbc.

Ik heb een slechte computer, maar ik kan wow spelen met hapering/lag.

Maar als ik iets verander in mijn config.wtf file, dan doet hij het NOOIT. Bijvoorbeeld muziek uitxetten of zoiets. verander ik de waarde van 1 naar 0, sla ik op. Dan start ik het spel, en wat hoor ik daar? GELUID :S

wat ik ook erbij zet, wat dan ook, als ik het spel weer start, dan zet hij gewoon weer de settings van de config.wtf teruf zoals ze waren, naar default dus.

Dus effe in het kort, hij pakt mijn config.wtf settings niet, maar zet ze gewoon weer naaar default wanneer ik het spel start, hij negeert mijn connfig.wtf, enig idee?

bedankt :)!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Kijk bij de eigenschappen van het bestand of alleen-lezen is aangevinkt.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan, maar dan nog is er geluid :'(

• Sicknus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-11 10:42
Als je in-game aanpassingen maakt in het optie-menu, worden deze dan wel correct toegepast? Ook nadat je WoW opnieuw hebt opgestart?

Waarom zou je de config.wtf file handmatig willen aanpassen, bij de weg?

[ Voor 21% gewijzigd door Sicknus op 25-06-2007 01:13 ]

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:52:
Hallo.

Ik heb wow en wow tbc.

Ik heb een slechte computer, maar ik kan wow spelen met hapering/lag.

Maar als ik iets verander in mijn config.wtf file, dan doet hij het NOOIT. Bijvoorbeeld muziek uitxetten of zoiets. verander ik de waarde van 1 naar 0, sla ik op. Dan start ik het spel, en wat hoor ik daar? GELUID :S

wat ik ook erbij zet, wat dan ook, als ik het spel weer start, dan zet hij gewoon weer de settings van de config.wtf teruf zoals ze waren, naar default dus.

Dus effe in het kort, hij pakt mijn config.wtf settings niet, maar zet ze gewoon weer naaar default wanneer ik het spel start, hij negeert mijn connfig.wtf, enig idee?

bedankt :)!
Ingame opties-> geluid?.....

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Verwijderd

Topicstarter
ja, als ik het in spel verander, en start het spel weer op, is weer alles veranderd.
en er is een optie, dat heet sound acceleration, als ik die uitvind, dan klik ik op ok, en als ik dan weer naar optie gaan, staat er gewoon een vinkje, en dus dat is een van de redenen, ik kan die niet handmatig uitschakelen.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:54
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 07:36:
ja, als ik het in spel verander, en start het spel weer op, is weer alles veranderd.
en er is een optie, dat heet sound acceleration, als ik die uitvind, dan klik ik op ok, en als ik dan weer naar optie gaan, staat er gewoon een vinkje, en dus dat is een van de redenen, ik kan die niet handmatig uitschakelen.
Welk OS? heb je wel rechten om dingen te veranderen in de WoW map?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Titelfix + tikje naar SPV aangezien dit een probleem is :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows xp professional sp2.
Hoe bedoel je of ik rechten heb om dingen te veranderen?

Verwijderd

Topicstarter
iemand alsjeblieft?

Verwijderd

Topicstarter
lol, niet verwacht dat niemand de oplossing weet -.-'

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:53

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 10:02:
ik heb windows xp professional sp2.
Hoe bedoel je of ik rechten heb om dingen te veranderen?
Ik denk dat men bedoelt of jij op een administrator werkt of een gebruikers account.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
jah, ik ben admin..
Pagina: 1