[BF2] Stats worden niet meer bijgewerkt?

Pagina: 1
Acties:
  • 420 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 12:54
Sinds 2 weken worden de stats bij battlefield 2 niet meer geupdate... althans die van mij niet als ik kijk bij http://bf2s.com/. Ook op de officiele BF2-site (of in BF2HQ) worden ze niet geupdate. Ik heb al in fora enzo gekeken, maar ik kan er niets over vinden. Weet iemand van jullie of er wat aan de hand is en zo ja, had ik dat ook kunnen weten?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Is het al in je opgekomen om contact op te nemen met Dice of EA? :)

• Jack Flushell
Crash schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:23:
Is het al in je opgekomen om contact op te nemen met Dice of EA? :)
Ja, dat wel. Maar ik wilde even checken of er (hier) meer mensen waren met het probleem :).

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
ik hoorde mensen ingame ook al daarover en mijn medals enzo worden ook niet bijgeteld bij BFHQ, net nu ik weer begin te spelen hebben ze dit weer.

whats next inlog server plat?

[ Voor 10% gewijzigd door Bulls op 24-06-2007 23:47 ]

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Is een bekend probleem....er wordt aan gewerkt.
Mja..who cares about stats anyway :P

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• Jack Flushell
Waterlelie schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:50:
Is een bekend probleem....er wordt aan gewerkt.
Mja..who cares about stats anyway :P
Ah, dan wacht ik nog even af, bedankt. Zo zie je maar weer, toch nog nuttig om hier even te vragen ;).

En die stats zijn voor mij een grote drijfveer. Ik ben erg competatief en vind het leuk om mezelf te verbeteren, daar ik te slecht ben om anderen te verbeteren :P

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik krijg zo opeens rewards (medal en ribbons) die ik al lang gehaald heb nog een keer (sinds gisteravond).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:56
Klopt, er zijn problemen met de stats servers. Is al een nieuwspost geweest vanuit EA. ze werken eraan!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
word alles wel naderhand bijgewerkt? anders zit ik nu voor niets punten te scoren voor mn next rank en unlock.

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:56
Bulls-NL schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:51:
word alles wel naderhand bijgewerkt? anders zit ik nu voor niets punten te scoren voor mn next rank en unlock.
Dat weet niemand..

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Bulls-NL schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:51:
Als je mij even €50 stuurt doe ik me best voor je.

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• Jack Flushell
Tomino schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:26:
Klopt, er zijn problemen met de stats servers. Is al een nieuwspost geweest vanuit EA. ze werken eraan!
Heb je een link naar die post? Ik kan hem echt niet vinden...

Ik hoop inderdaad dat ik nu niet voor niets aan het spelen ben, we zullen het zien...

• Bor

Bor

Ik krijg nog steeds unlocks ingame maar ze ze op de bekende stats pagina's en in BFHQ niet verschijnen. Waar ik eerder nog reeds gehaalde awards kreeg lijkt het zich nu tot nieuwe te beperken. Hopelijk wordt de voortgang idd wel opgeslagen zodat ik (erg casual BF-2 gamer) niet alles overnieuw hoef te doen.

Officiele announcement:
Storing spelersstatistieken Battlefield 2

EA Customer Support is op de hoogte van de storing die gevolgen heeft voor de statistieken voor sommige spelers. We zijn momenteel hard aan het werk om de oorzaak van dit probleem te achterhalen en het probleem op te lossen.

EA|Dice, EA Customer Support en alle Battlefield-partners doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de gameplay-ervaring even intens is als altijd en dat je voortgang in Battlefield wordt geregistreerd.

Hoewel alle middelen worden ingezet om de statistieken bij te houden tijdens deze storing, bestaat er toch een kans dat ze niet worden meegenomen in het totaaloverzicht van je statistieken. Bedankt voor je geduld en begrip, en onze excuses voor het ongemak.
Update:

Ik kan nu helemaal niet meer inloggen, zouden ze met een oplossing bezig zijn?

Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/4386/untitledat2.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door Bor op 26-06-2007 09:34 ]

Verwijderd

ik kan al 2 dagen lang niet meer inloggen |:(
ik hoop dat ze snel een oplossing vinden want dit is zeer waardeloos

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 17:18

glashio

C64 > AMIGA > PC

Support vanaf EA.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• Bor

Bor

Wat mij opvalt is dat campain / expansion specifieke rewards niet worden bijgehouden maar gewone gouden / zilveren medailles wel.

• Jack Flushell
Mijn stats worden weer bijgehouden. De punten van de afgelopen 2 weken staan er echter (nog) niet bij...

[ Voor 76% gewijzigd door Jack Flushell op 27-06-2007 14:28 ]

Verwijderd

Nou gisteren een paar uur gespeelt. Last battle staat nu nog steeds op 12-6-2007. Bij mij wordt de stats dus nog niet geupdate. 8)7

• Jack Flushell
Klopt, ze liggen er nog steeds uit. 1x heb ik 1 map gehad die wel update. Meer info is hier te vinden:
http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=77386&p=1
Op pagina 50 staat een samenvatting.

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik heb het al 3 weken. Mijn stats staan gewoon stil op een bepaald aantal punten :(......ze kunnen echt HELEMAAL niets daar. Hoe kan het zijn, dat iets wat 2 jaar werkt nu ineens niet meer werkt?????/

I.i.g. ik speel niet om de stats, maar het is zeker wel een leuke motivatie. Argh.....project reality mod begint zowaar dan wel een hele aantrekkelijke mod te worden.

T60P Widescreen

• Bor

Bor

Seesar schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:57:
Ik heb het al 3 weken. Mijn stats staan gewoon stil op een bepaald aantal punten :(......ze kunnen echt HELEMAAL niets daar. Hoe kan het zijn, dat iets wat 2 jaar werkt nu ineens niet meer werkt?????/
Dingen gaan nu eenmaal soms kapot he? Wees blij dat de stats in ieder geval bewaard zijn en je dus geen stats kwijt zult zijn. Het is nu gewoon wachten totdat de stats servers ingelopen zijn door de backlog gezien ze ook de huidige streams moeten verwerken.

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:56:
[...]

Dingen gaan nu eenmaal soms kapot he? Wees blij dat de stats in ieder geval bewaard zijn en je dus geen stats kwijt zult zijn. Het is nu gewoon wachten totdat de stats servers ingelopen zijn door de backlog gezien ze ook de huidige streams moeten verwerken.
dat zoiets een dag of 2 dagen eruit ligt alla, daar kan ik niet mee zitten, maar 3 weken????????
En iets kan kapot? Zoiets hangt niet af van 1 server of 1 hardeschijf, en als het kapot gaat kan het in een dag of 2 vervangen worden. Geef mij 1 goede reden waarom deze onzin 3 weken moet duren.

EA on the go..................................................

T60P Widescreen

• Bor

Bor

Seesar schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:33:
[...]

dat zoiets een dag of 2 dagen eruit ligt alla, daar kan ik niet mee zitten, maar 3 weken????????
En iets kan kapot? Zoiets hangt niet af van 1 server of 1 hardeschijf, en als het kapot gaat kan het in een dag of 2 vervangen worden. Geef mij 1 goede reden waarom deze onzin 3 weken moet duren.

EA on the go..................................................
Kapot hoeft niet fysiek defect te zijn maar kan ook bv datacorruptie zijn, problemen met koppelingen etc. Hoewel het natuurlijk niet goed is dat dit 3 weken heeft geduurd (blijkbaar geen hoge prioriteit) vraag ik mij af waar we ons allemaal druk om maken. Het gaat immers maar om een spelletje mensen. Er is niets kwijt, het duurt alleen wat langer voordat alles up 2 date is. Dat EA de stats omgeving niet goed heeft opgezet mag immers duidelijk zijn getuige de problemen rond o.a de hack in het begin.

• Jack Flushell
Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:54:
[...]

Kapot hoeft niet fysiek defect te zijn maar kan ook bv datacorruptie zijn, problemen met koppelingen etc. Hoewel het natuurlijk niet goed is dat dit 3 weken heeft geduurd (blijkbaar geen hoge prioriteit) vraag ik mij af waar we ons allemaal druk om maken. Het gaat immers maar om een spelletje mensen. Er is niets kwijt, het duurt alleen wat langer voordat alles up 2 date is. Dat EA de stats omgeving niet goed heeft opgezet mag immers duidelijk zijn getuige de problemen rond o.a de hack in het begin.
Er zijn zo'n 600 punten van me kwijt, omdat ik gespeeld heb tijdens de 'crash'. Duizenden, zo niet tienduizenden mensen hebben dit gehad. Er is dus wel degelijk wat kwijt. Gelukkig is alles van voor de crash wel bewaard.

Verder is het inderdaad 'maar' een spelletje :)

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Bor de Wollef schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:54:
[...]

nah bij mij is wel alles bewaart gebleven, maar mijn behaalde resultaten van 3 weken tijd zijn nooit meer geupdate, tot op de dag van vandaag werken mijn stats nog niet :(

En tja als het allemaal niet zo belangrijk is, waarom zit het erin? jullie vinden het niet belangrijk, ik wel. Ik ben geen statswhore (speel zelf pilootheli, dus relatief weining punten in veel tijd), maar ik wil wel beloond worden en mijn rang omhoog zien gaan. Nu zijn 3 weken op 2 jaar niet veel, maar het gaat mij om het principe.

Am jeder fall, ze zijn er klaarblijkelijk mee bezig, en ik ben niet de enige.

T60P Widescreen

Verwijderd

stats server is verkocht :9

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
't is weer zover :( al die punten voor niets gehaald net.

• Bor

Bor

TweakerDwayne schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:11:
't is weer zover :( al die punten voor niets gehaald net.
Wat is weer zover? Ligt de server er weer uit of worden de puntjes gewoon nog niet bijgeschreven (maar later wel)?

• TweakerDwayne
Op dit moment worden er geen punten bijgeteld. De afgelopen uren heb ik hier al last van. Hopelijk worden ze later erbij opgeteld maar dat gebeurde vorige keer niet.

• Bor

Bor

TweakerDwayne schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:24:
Op dit moment worden er geen punten bijgeteld. De afgelopen uren heb ik hier al last van. Hopelijk worden ze later erbij opgeteld maar dat gebeurde vorige keer niet.
Dat staat toch ook min of meer in de EA message? Het kan zijn dat het verwerken van de backlog af en toe even voor gaat.

Verwijderd

Er zijn meer websites waar je terecht kunt hoor:

1, 2, 3, 4 om even de besten eruit te halen die heel snel worden bijgewerkt.

• TweakerDwayne
Ook daar zie ik geen punten bij komen. Voor de zekerheid heb ik net nog even gespeeld om het te controleren. Ja, ik speel op ranked servers :P

• Jack Flushell
Het is nog steeds rommelig. De ene keer worden de stats van 1 spelletje binnen een kwartier bijgeteld, maar mijn leuke score van 125 (250 na 2x) met winst komt er niet bij... En dat spelletje is van dezelfde dag...

• Bor

Bor

Zijn bij jullie de stats alweer up 2 date? Hier nog steeds helemaal niets vanaf een hele tijd terug. Ik heb een aantal medals en ribbons gehaald die nog steeds in mijn profiel missen. Gewoon maar wachten en hopen op een redelijk spoedige update neem ik aan?

• TweakerDwayne
Nee. Net weer een paar rondes gespeeld maar geen resultaat. Ook de punten van eerder zijn er nog niet bijgeteld. Bij een vriend van me worden ze wel gewoon gelijk opgeteld.

• Bor

Bor

Zowel punten die ik nu haal als eerder gehaalde punten + rewards worden bij mij niet bijgeschreven zie ik nu.

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 16:38
De problemen zijn zeker nog niet opgelost. Ik heb gisteren de punten van afgelopen week erbij gekregen maar van het spel van zo'n 4 uur geleden niet.

Wat zitten ze daar eigenlijk te doen?

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-11 11:42
He bah, ik speel sinds een weekje ongeveer nu BF2 online, al super veel punten gehad en nog wat extra dingen van medailles of weet ik wat, kijk ik telkens bij BFHQ, heb ik 2 punten (van 02-07-07)!? Nu zeggen ze bij EA dat het probleem gister gefixt is, maar ik heb nog steeds geen punten, hopelijk krijg ik ze nog wel, want ik wil wel eens zo'n wapen upgrade..

Verwijderd

Hoelang is dit nu al aan de gang? Begint nu toch ook wel op mijn zenuwe te werken.
Kunnen ze het nog wel herstellen??
Je gaat me ni zeggen dat het langer dan een maand duurt om dit te fixen hé. Volgens mij durven ze het ni zeggen en houden ze ons van den domme.

Denk dat ik me een ander spel ga zoeken, EA en Dice hebben een fameus aantal streepjes minder bij me nu hoor.

Verwijderd

ook hier wordt er gewoon dood leuk niet geupdate hoor...
zeer storend hoop dat het snel weer werkt...

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:50
Ik had gister contact opgenomen met EA over dit probleem, kreeg dit terug:

Hello there,

Thanks for contacting us with your question about your Battlefield 2 Stats.
Our team is currently reviewing all of the information we have collected over the past few days and hope to have a resolution soon. We do not currently have an ETA on when this will be resolved.
We do however have an FAQ with information regarding this issue. As soon as we have further information this FAQ will be updated. If you would like to receive a notification when we update this FAQ, please make certain you click the “Notify me by email if this answer is updated” button at the bottom of the FAQ.

http://support.ea.com/cgi...id=uKGEEXFi&p_faqid=14853

bullshit dus

misschien dat dit helpt:

http://www.petitiononline.com/BF2stat/

[ Voor 4% gewijzigd door reller op 12-07-2007 16:23 ]

Verwijderd

er is ondertussen 1 keer een klein updateje geweest van 40 punten...
maar dat zouden er zo'n 1000 moeten zijn...

hoop dat ik die ook nog krijg...

*petitie ondertekent

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:18:
er is ondertussen 1 keer een klein updateje geweest van 40 punten...
maar dat zouden er zo'n 1000 moeten zijn...

hoop dat ik die ook nog krijg...

*petitie ondertekent
Ik heb hier gister ook last van gehad, ik heb veel meer punten gehaald, maar na een lange tijd waren er maar 9 bijgescreven op mijn account :/ . Ik heb met verschillende accounts geprobeerd, erg raar dit allemaal.

• Bor

Bor

Bij mij nog steeds geen enkele punt. Ribbons en batches die ik in de tussentijd heb gehaald blijven ook weg en kan ik niet opnieuw halen :(

Verwijderd

Bij mij werkt het nu weer, ik speel op deze server 84.244.131.160:16567
Nu weer iets raars, ik heb net een nieuw accountje en heb nu 816 punten maar ben nog steeds geen Corporal :/

Verwijderd

En hij werkt hier weer...
Punten ben ik alleen kwijt denk ik ;( :'( :( :X

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2007 21:49 ]

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 18:47:
En hij werkt hier weer...
Punten ben ik alleen kwijt denk ik ;( :'( :( :X
En hoe zit het dan met rewards? Punten lijken bij mij ook kwijt en rewards komen niet in BFHQ maar kan ik ook niet opnieuw halen.

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 22:04:
[...]

En hoe zit het dan met rewards? Punten lijken bij mij ook kwijt en rewards komen niet in BFHQ maar kan ik ook niet opnieuw halen.
ik heb gister een medic reward opnieuw gehaald... dus die krijg ik zo te zien wel weer opnieuw

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 29-11 11:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik krijg ook de ene dag wel, de andere dag geen of weinig van mn behaalde punten erbij. Heb hierover een draadje lopen bij EA support, die ik na 2 standaard reacties gevraagd heb om een niet-standaard reactie.
Dat hebben ze ook gedaan: simpelweg niet meer reageren. Is dat nog eens niet-standaard?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Bor

Bor

AllSeeyinEye schreef op zondag 15 juli 2007 @ 09:13:
Ik krijg ook de ene dag wel, de andere dag geen of weinig van mn behaalde punten erbij. Heb hierover een draadje lopen bij EA support, die ik na 2 standaard reacties gevraagd heb om een niet-standaard reactie.
Dat hebben ze ook gedaan: simpelweg niet meer reageren. Is dat nog eens niet-standaard?
Niet reageren is bijna standaard bij EA support ;)

• Bor

Bor

Update:

Ik kan bepaalde badges nu elke rond weer halen :? Wanneer ik BF2 een keer afsluit en opnieuw opstart krijg ik dezelfde rewards na een tijdje weer. Punten uit het verleden zijn nog steeds kwijt, nieuwe punten worden niet bijgeschreven.

Verwijderd

Ik denk dat het gewoon een kwestie van geduld is....

hier werkt alles in ieder geval weer perfect... :X

• Bor

Bor

Ik heb net voor de 10e keer achter elkaar dezelfde badge gehaald :? Het zal idd een kwestie van geduld zijn maar mijn geduld begint nu wel een beetje op te raken.

[ Voor 41% gewijzigd door Bor op 15-07-2007 16:29 ]

• Boagriuz
Nog niet geprobeerd hier, maar punten die ik in de afgelopen 3 weken behaald heb, heb ik nog steeds niet. Ga het morgen maar eens proberen denk ik, heel misschien vanaaf nog even. Ben benieuwd..

• Boagriuz
Oke ik krijg nu weer punten, heb alleen de punten die ik in de afgelopen 3 weken heb gehaald nog niet gehad, zal waarschijnlijk niet meer gebeuren ook. gr.

Verwijderd

de punten van afgelopen weken heb ik ook niet gehad nee...

• TweakerDwayne
Bah. Ben nu al 100 punten over mijn rank progress heen. Ik wil die unlock :(

Verwijderd

TweakerDwayne schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 01:08:
Bah. Ben nu al 100 punten over mijn rank progress heen. Ik wil die unlock :(
Ook last van gehad, bij mij hielp het door het spel een keer te restarten ;) Verder heb ik nu geloof ik weer last van 'het' probleem :/ Heel wat punten en lintjes gehaald, niks erbij, $#!$@!

• TweakerDwayne
Ben nu wel rank up. Even op een andere server gespeeld, weer wat punten gehaald en later rank up.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:01:
[...]
Ook last van gehad, bij mij hielp het door het spel een keer te restarten ;) Verder heb ik nu geloof ik weer last van 'het' probleem :/ Heel wat punten en lintjes gehaald, niks erbij, $#!$@!
Loos alarm.. O+

Verwijderd

volgens mij werkt alles weer, als je iets niet krijgt gewoon proberen het spel opnieuw te starten...

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 16:18
Hey mensen, ik heb de indruk dat er iets goed mis is met mijn stats

bf2s stats ligt momenteel plat, maar dit is mijn status... ik heb nu iets van 34000 punten ofzo en onderin staat vermeld dat ik 50.000 moet halen voor de volgende rank... nogal veel vind ik zelf.

http://www.bf2s.com/player/45911128/

als ik echter met een andere site kijk staat er het volgende

http://www.bf2stats.nl/player/45911128/

Current Global Score: 37992 of 20000. Remaining points: 0.

kortom bijna 38.000 punten van de 20.000
Volgens mij mis ik een promotie of iets dergelijks en sla ik op deze manier vrolijk de "first sergeant" promotie over.

Doe ik iets fout? of moet ik een speciale medialle halen om te kunnen promoveren of iets dergelijks? of is er bij EA/Dice iets vaags aan de gang?

ps. BFHQ zegt ook dat ik 100% progress heb om 1 of andere vage reden...

Verwijderd

FunFair schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:40:
Hey mensen, ik heb de indruk dat er iets goed mis is met mijn stats

bf2s stats ligt momenteel plat, maar dit is mijn status... ik heb nu iets van 34000 punten ofzo en onderin staat vermeld dat ik 50.000 moet halen voor de volgende rank... nogal veel vind ik zelf.

http://www.bf2s.com/player/45911128/

als ik echter met een andere site kijk staat er het volgende

http://www.bf2stats.nl/player/45911128/

Current Global Score: 37992 of 20000. Remaining points: 0.

kortom bijna 38.000 punten van de 20.000
Volgens mij mis ik een promotie of iets dergelijks en sla ik op deze manier vrolijk de "first sergeant" promotie over.

Doe ik iets fout? of moet ik een speciale medialle halen om te kunnen promoveren of iets dergelijks? of is er bij EA/Dice iets vaags aan de gang?

ps. BFHQ zegt ook dat ik 100% progress heb om 1 of andere vage reden...
Heb ik ook wel eens. Gewoon weer een server joinen en dan bij de eerst volgende kill die je maakt promoveer je

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 16:18
mjah die balk staat nu al behoorlijk lang op 100%

ik heb geen speciale voorwaarden of iets dergelijks.. heb even naar het ranking system gekeken en daaruit blijkt dat ik serieus van 20k naar 50k punten moet om te promoveren....

• Jopioware
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-07 10:46
Jack Flushell schreef op zondag 24 juni 2007 @ 21:24:
Sinds 2 weken worden de stats bij battlefield 2 niet meer geupdate... althans die van mij niet als ik kijk bij http://bf2s.com/. Ook op de officiele BF2-site (of in BF2HQ) worden ze niet geupdate. Ik heb al in fora enzo gekeken, maar ik kan er niets over vinden. Weet iemand van jullie of er wat aan de hand is en zo ja, had ik dat ook kunnen weten?
omg kijk mijn rang en punten!!!
ik heb 49180 punten (ongeveer) en heb alle medals, een paar bronze, meeste zilver, en ongeveer 3 goud.

ik ben wacht meester (met 49180 punten) hoe kan dat !!!!

systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human

• Jopioware
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-07 10:46
FunFair schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:19:
mjah die balk staat nu al behoorlijk lang op 100%

ik heb geen speciale voorwaarden of iets dergelijks.. heb even naar het ranking system gekeken en daaruit blijkt dat ik serieus van 20k naar 50k punten moet om te promoveren....
huh ooh dan moet ik nog 890 punten :O :O :O

systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-12 12:54
Jopioware schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:04:
[...]

huh ooh dan moet ik nog 890 punten :O :O :O
2 maanden oud topic kicken en dualpost :o
Pagina: 1