Hallo,
Mijn PC een Dell C521, van nog geen jaar oud doet raar.
Ik zit normaal in windows met open, Windows live messenger, Opera, Internet Explorer & 2 schijven in explorer.
Cpuload varieerd van 10 tot 30% , omdat ik files aan het kopieren ben.
Geheugen gebruik licht op 376MB van 1053MB.
Niks aan het handje zou je zeggen, wel dus.
Om de zoveel minuten, kan niet precies zeggen hoeveel krijg ik een enorme vertraging in mijn pc.
Wanneer ik de muis van rechts naar links beweeg, gebeurt dit 2 seconden later op mijn scherm.
Ook vertraagd, net alsof hij grafisch iets moeilijks doet.
Ook met typen gaat het dan langzaam, vensters openen langzaam, msn-nen langzaam! Kortom het is allemaal langzaam en vertraagd.
Wat kan dit nou zijn?
Is het gewoon een currupte windows install?
Ik hoop dat jullie het weten want wordt er gek van.
Dennus
Edit : Ondertussen ben ik erachter dat dit bijna alleen maar optreed wanneer "MediaMonkey" openstaat. Opnieuw instaleren helpt niet:(
Mijn PC een Dell C521, van nog geen jaar oud doet raar.
Ik zit normaal in windows met open, Windows live messenger, Opera, Internet Explorer & 2 schijven in explorer.
Cpuload varieerd van 10 tot 30% , omdat ik files aan het kopieren ben.
Geheugen gebruik licht op 376MB van 1053MB.
Niks aan het handje zou je zeggen, wel dus.
Om de zoveel minuten, kan niet precies zeggen hoeveel krijg ik een enorme vertraging in mijn pc.
Wanneer ik de muis van rechts naar links beweeg, gebeurt dit 2 seconden later op mijn scherm.
Ook vertraagd, net alsof hij grafisch iets moeilijks doet.
Ook met typen gaat het dan langzaam, vensters openen langzaam, msn-nen langzaam! Kortom het is allemaal langzaam en vertraagd.
Wat kan dit nou zijn?
Is het gewoon een currupte windows install?
Ik hoop dat jullie het weten want wordt er gek van.
Dennus
Edit : Ondertussen ben ik erachter dat dit bijna alleen maar optreed wanneer "MediaMonkey" openstaat. Opnieuw instaleren helpt niet:(
[ Voor 7% gewijzigd door DennusB op 24-06-2007 23:33 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer