Verschil model XFX GF 7600GT 256MB DDR3

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik ben van plan om een AGP 7600 GT te kopen, nu zag ik echter in de pricewatch dat er verschillende modellen zijn. Eentje met een kloksnelheid geheugen van 1,4ghz en 560 Mhz processor. Het andere model was zo ongeveer 15 euro duurder en had kloksnelheid geheugen van 1.5ghz en 580Mhz processor.

Mijn vraag is nu, is dit verschil in snelheid echt merkbaar en dus die paar tientjes extra waard? Of kan ik net zo goed kiezen voor het wat goedkopere model? Ik heb al gekeken voor benchmarks etc. maar kon niet een vergelijking van beide kaarten vinden. Zo ik zou graag willen weten wat jullie me aanraden!

(Kaart wordt gewoon gebruikt voor normaal gebruik en zo af en toe het spelen van een spel)

Verwijderd

Nee, dat verschil is niet merkbaar. Wel bij benchmarks etc. (de cijfertjes) maar in een game merk je dat echt niet. Kijk eerst eens of je een andere update kan doen van je systeem of je videokaart aangezien mijn 7600GT op pci-e de nieuwste spellen niet meer op zn hoogst kan draaien wat ie eerder wel kon. AGP is echt aan t uitsterven nu en ik denk dat zo'n kaart (als je eye-candy wilt in games) nog een jaartje meegaat. Voor overig gebruik, anders dan games, is tie echter prima

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 19:47 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Als je zelf niet wilt o/c en, is het aan te raden, nu weet je zeker at die op die snelheid draait, anders moet je het zelf doen, en dan ben je (normaal) je garantie kwijt.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik ben nog niet van plan om me hele systeem te gaan upgraden voor PCI, zo fanatiek ben ik namelijk niet met gamen. Dit zal echter al een hele grote vooruitgang voor mij zijn ten opzichte van mijn huidige ti4200. Maar als ik het dus begrijp kan ik net zo goed voor het goedkopere model kiezen, scheelt toch weer wat geld. En nee ik ben niet van plan om zelf te gaan overclocken ed.