Toon posts:

ondertiteling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik een dvd branden met ondertiteling. Ik heb nero 6 en de film en de ondertiteling. Hoe kan ik dan een dvd branden met ondertiteling? ik heb al op diverse forums gekeken maar kan het niet vinden.
wie kan mij helpen?

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:56
Hoe heb je de film

in vob formaat (Dvd dus)
Divx/Xvid

Als je hem in vob formaat hebt werkt het volgens bovenste linkje prima wanneer je de film in xvid/xvid hebt zou je het kunnen proberen met divxtodvd

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:35
Blijkbaar niet goed.

Nero is hier een vrij slecht programma voor, dat is tenslotte in esentie gemaakt voor geluid en data.

Nero heeft wel een aantal zijprogramma's die wel een stuk verder gaan zoals recode en nerovision. Maar dan nog is het vrij lastig.

De tip is dus ook om gewoon de link van mijn voorganger te volgen en daar te lezen welke programma's er wel aangeraden worden.

offtopic:
Voordat je hier weer post is het misschien handig om zowel Registratievoorwaarden / korte FAQ als de laatste posts in je voorgaande topics door te lezen. Tweakers zijn rare wezens, maar als je ze met respect behandeld kunnen ze heel handig zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Nijn op 24-06-2007 19:40 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

ConvertXtoDvd

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-02 18:15
met convertXtodvd werkt het allemaal maar er is 1 ding bij mij het geluid komt maar uit 1 kanaal en kan ik niet veranderen in het programma en nu krijg ik alleen mono geluid :S hoe los ik dit op?

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:35
Eeehm, geen films downloaden met mono geluid? Kijk eerst is na of de film die jij wilt branden wel stereo heeft. (En ja, het zou best kunnen dat Nero doet alsof het stereo is om compatibaliteitsredenen)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:28

voodooless

Sound is no voodoo!

Met dit soort vage informatie kunnen zeer weinig. Leg uitgebreid uit waar het om gaat en wat je al geprobeerd hebt. Op deze manier kunnen we je niet goed verderhelpen.

Voor het verolg: Het algemeen beleid #topicplaatsen

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1