Flinke problemen met KT7A

Pagina: 1
Acties:

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Okee, hier komt het verhaal.
Ik had de SuperOrb er niet zonder moeite op gezet. Ik doe hem aan en ik werd blj want hij deed het.

Even later zette ik de kast op een andere plek en toen deed ie het niet meer! Ik haal na alle kabels enz. 10 X gecheckt te hebben de Orb eraf. En jawhoor, de core is afgebrokkeld. Ik een beetje opgelucht, want ik wist waar het probleem lag.
Nieuwe Duron (700) erop. Weer hetzelfde probleem!!!!

Met een Antec voeding gaat ie niet eens aan. Met een Aopen voeding gaat ie wel aan maar blijft ie gelijk in het begin hangen op een zwart scherm. Ik kom ook het bios niet in of wat dan ook. Insert ingedrukt houden helpt ook niet. Het geheugen en alle kaarten werken, dat weet ik zeker. De aansluiting voor de orb zit ook goed (hij heeft het immers al gedaan).

Wat moet ik doen?? Ik ben echt hopeloos! Zou het mobo stuk zijn?

Verwijderd

Waarschijnlijk ken je de site al bijna uit je hoofd....maar als je deze site niet kent dan kun je hier vast wel je antwoord vinden http://www.icrontic.com/faqs/kt7faq/kt7faq.htm
Was wel ff bezig met alles te lezen :)

• Artcore
  • Niet online
iig bedankt, maar die site ken ik idd al :)
Ik heb alles geprobeerd, volgens mij is het mobo gewoon verrot :(
Ik heb het op www.hard-ware.nl gehaald, daar heb je 7 dagen garantie, maar dat is al voorbij! Kan ik nog iets beginnen of heb ik pech :'(

Verwijderd

Probeer je cmos is te resetten

• Artcore
  • Niet online
Goed idee...maar al 176 keer gedaan

Verwijderd

Op donderdag 08 februari 2001 20:33 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Goed idee...maar al 176 keer gedaan
Dan zou ik alles uit je kast slopen en erop nieuw in gaan zetten en als het dan nog niet werkt terug naar de winkel je hebt echt wel meer als 7 dagen garantie.

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 15:51

GekkeR

key = key

Ik neem aan dat je nu een andere koeler heb ?

Want anders zou je nog eens moeten kijken en niet schrikken wat de terror orbs nu weer hebben gedaan.

Die orbs stinken echt nog harder dan de asus technical support voor video kaarten :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• Artcore
  • Niet online
Op donderdag 08 februari 2001 20:36 schreef ChUcKy2731 het volgende:

[..]
terug naar de winkel je hebt echt wel meer als 7 dagen garantie.
Dit wordt het denk ik :(

Verwijderd

ff een vraagje, hoe heb je die orb erop gekregen?

ik heb een kt7a en die condensatoren zitten zo dicht om de socket heen dat er vrij weinig ruimte is voor een flinke cooler.

Maarja, misschien bespaart dit je alle andere problemen met de kt7a

/me kan nog steeds geen 3dspel fatsoenlijk spelen

• Artcore
  • Niet online
Ik heb aan de kant waar de condensatoren zitten een stuk scheef afgezaagd. De eerste keer ging het dus fout, maar nu zit ie wel goed. Daardaar weet ik dat het niet aan de proc ligt.

Ik heb nog steeds vertrouwen in Abit en hou het maar op dat toevallig onze exemplaren brak zijn ;(
Pagina: 1