Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mame + Pinmame kast

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Thlinx
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Hi,

Als retro + flipper liefhebber, zou ik graag een Mame/Pinmame kast willen aanschaffen. Er zijn veel projecten van mensen die dit zelf in elkaar zetten, op deze site staan er ook een paar, dit kost echter erg veel tijd en dat heb ik er niet voor over. Bovendien ben ik niet zo'n klusser, dus ik vrees dat ik halverwege teleurgesteld af zal haken.
Soms staat er wel eens eentje 2e hands te koop, maar die zijn vaak niet om aan te zien.
Ik wil best wel een setje a la ikea in elkaar zetten, of een kant en klare op de kop tikken. Het inbouwen van een PC, monitor en software is geen probleem, dat kan ik zelf wel.

Dit is een voorbeeld van hetgeen ik ongeveer zoek:
http://www.x-arcade.com/htm/cabinet.shtml

Is wel een beetje erg prijzig, en ik mis flipperbuttons aan de zijkant (voor vpinmame)
Een kleiner mobiel model die op een tafel gezet kan worden, lijkt me ook wel wat.

Oftewel, ik ben me aan het orienteren en zoek het liefst een bedrijf in Nederland (of eventueel Belgie/Duitsland) die iets dergelijks kunnen leveren.

Iemand tips, links of eventueel zelf iets wat ik zoek in de aanbieding :) ?

Verwijderd

Je kan marktplaats en speurders goed in de gaten houden. Af en toe worden er wel aangeboden. Als je een zelf bouw van iemand op de kop kan tikken, dan kan je eventueel zelf twee knoppen voor aan de zijkant maken.

Ennuh... beetje Googlen ofzo ;)

• Thlinx
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
http://www.youtube.com/watch?v=OmTOXL43dw4

Lijkt me wel zo'n beetje wat ik zoek, alleen schreeuwend duur.

Verwijderd

Wellicht is er iemand in je kennisenkring die ook geïnteresseerd is en een beetje kan klussen. Maak je er samen één of misschien zelfs twee! ;)
Zo'n tabletop (van bovenstaand filmpje) is goed te doen, zelfs alleen. Er is informatie in overvloed (www.arcadecontrols.com).
Dus, hoe langer je denkt over het niet doen, hoe meer tijd je verliest aan het bouwen! :)