repeater wpa psk overnemen

Pagina: 1
Acties:

• Hapkars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-04-2025
ik heb al een 2 jaar een wireless router van belkin ( 2.4ghz 802.11g 54 mbps dit model is nog 1 met 2 atennes erop, het nieuwere model heeft er nog maar 1)die ik beveiligd heb via wpa psk aes dit werkt prima alleen ik wil m'n netwerkbereik vergroten.

de modelijke beveiligingsinstellingen zijn:

wpa-psk (no server)
128bit wep
64bit wep
wpa (with radius server)

nu heb ik sinds kort een belkin universal repeater 2.4ghz 802.11g

als ik het netwerk onbeveiligd heb dan werkt deze prima, maar zodra ik de router een wpa-psk beveiliging geef dan blijft het knopje searching op de repeater knipperen (ook als ik die 10 sec heb ingedrukt)

is er een manier hoe ik mijn repeater duidelijk kan maken wat het wachtwoord is van de router, zodat die het kan doorsturen?

• Simke
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2024
Heb je geen CD bij die repeater.
Bij linksys is het zo dat als je gebruik maakt van de beveiliging je via de CD het netwerk (en de range expander) moet geconfigureren.
Tijden die configuratie moet je dan ook de key ingeven.

Simke

Verwijderd

Bij D-Link is het zo: dat je de expander even op je pc aansluit met een UTP. Vervolgens zoekt de expander de accespoints op in de buurt en dan moet je je eigen AP aanklikken en dezelfde beveiliging opgeven die in je router staat.

• Hapkars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-04-2025
topic kan dicht, kheb hem ondertussen aan de praat. kwam een cd tegen in de doos waarmee je hem handmatig kan instellen. de repeater sluit je aan op een uitgang van de router, de software kan hem dan lezen als repeater, en dan stel je alles in (kom je er ook achter dat de repeater een adres heeft alla 192.168 .xxx .xxx. en dan werkt alles

bedankt voor de reacties.