800Mhz Geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Wackerstamfer
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 20:50
Ik zoek naar 2G 800Mhz DDR2 geheugen maar kan niet kiezen tussen OCZ of Kinston wat ik misschien nog wel wil overclocken.
Het prijsverschil is niet zo groot, maar zie door de bomen het bos nie meer!

Het gaat om dit moederbord: GigaByte GA-P35-DS3R, P35 (ATX, Sound, LAN, SATA II, RAID)

Iemand Tips?

Hyundai Kona Electric Premium 64kWh Ceramic Blue

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:49

Verwijderd

zeker voor kingston gaan, dat is een van de beste merken op de markt. Terwijl OCZ nou niet echt bekend staat om kwaliteit, er zijn al best veel mensen hier geweest die er problemen mee hadden. Ik zeg niet dat OCZ slecht is, maar kingston is gewoon vele malen beter ;)

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:01:
zeker voor kingston gaan, dat is een van de beste merken op de markt. Terwijl OCZ nou niet echt bekend staat om kwaliteit, er zijn al best veel mensen hier geweest die er problemen mee hadden. Ik zeg niet dat OCZ slecht is, maar kingston is gewoon vele malen beter ;)
Dat is echt pure onzin. Als de TS Kingston valueram bedoelt is OCZ al helemaal beter.

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:01:
Helemaal mee eens.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

"welke moet ik kopen?"-topics zijn op GoT niet gewenst aangezien je dergelijke vragen prima zelf kunt oplossen door reviews en ervaringen van andere op te zoeken en dan op basis van je eisen en budget te kiezen. Hier heb je overduidelijk niet eerst op GoT gezocht, begin eens daarmee.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.