Ik heb een tijdje problemen gehad met mijn voeding in mijn pc (zie: Pc valt uit ), maar nu draait
hij weer perfect op 1 ding na. Mijn Creative Soundblaster Live 5.1 geeft op de front-speakers alleen maar mono geluid. Als ik test met koptelefoon als achter-speakers en boxen als front-speakers dan hoor je achter wel mooi "left" - "right" bij speaker test. Maar bij de front-boxen hoor je als de linker-speaker oplicht over alle 2 de boxen "left" en als hij naar rechts gaat blijft het stil.
Het lijkt dus alsof hij van mijn linker-kanaal een mono-kanaal maakt voor alle 2 de boxen.
Het ligt niet aan de versterker/boxen, bij mijn koptelefoon geeft hij hetzelfde probleem.
Drivers all opnieuw geinstalleerd, hou het probleem precies hetzelfde.
Pentium 4 2,8 ghz
Cooler master extreme power 380 watt
Asus p4c800 deluxe
Asus dvd-speler (om Ultimate boot-cd te kunnen draaien)
3 fannetjes
Waterkoeling-set
2*512 mb geheugen
Leadtek nvidea a6600gt thd
160 gb hitachi schijf
80 gb hitachi schijf
10mbit netwerkaart
Creative soundblaster live 5.1
hij weer perfect op 1 ding na. Mijn Creative Soundblaster Live 5.1 geeft op de front-speakers alleen maar mono geluid. Als ik test met koptelefoon als achter-speakers en boxen als front-speakers dan hoor je achter wel mooi "left" - "right" bij speaker test. Maar bij de front-boxen hoor je als de linker-speaker oplicht over alle 2 de boxen "left" en als hij naar rechts gaat blijft het stil.
Het lijkt dus alsof hij van mijn linker-kanaal een mono-kanaal maakt voor alle 2 de boxen.
Het ligt niet aan de versterker/boxen, bij mijn koptelefoon geeft hij hetzelfde probleem.
Drivers all opnieuw geinstalleerd, hou het probleem precies hetzelfde.
Pentium 4 2,8 ghz
Cooler master extreme power 380 watt
Asus p4c800 deluxe
Asus dvd-speler (om Ultimate boot-cd te kunnen draaien)
3 fannetjes
Waterkoeling-set
2*512 mb geheugen
Leadtek nvidea a6600gt thd
160 gb hitachi schijf
80 gb hitachi schijf
10mbit netwerkaart
Creative soundblaster live 5.1
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 14:19 ]