Toon posts:

[Firefox] Hoe onthouden wachtwoorden te verwijderen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik ben lid van een site waarvan ik iedere maand een nieuwe inlog code en wachtwoord krijg. De login gegevens sla ik op als Firefox / Explorer daar om vraagt. Inmiddels staan er voor die site een hele waslijst aan codes in me browser.

Ik zal de optie in de browser kunnen doen om alle wachtwoorden / cookies e.d. te verwijderen, maar op die manier worden alle login codes verwijdert. En dat is weer net iets wat ik niet wil.

Dus daarom de vraag, is het mogelijk om de login gegevens voor 1 bepaalde site te verwijderen?

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 19:27
in Firefox:
Tools >> Options >> tabblad Security >> Show passwords >> site aanklikken >> Remove

Verwijderd

Topicstarter
addictive schreef op zondag 24 juni 2007 @ 09:41:
in Firefox:
Tools >> Options >> tabblad Security >> Show passwords >> site aanklikken >> Remove
whow, dat is nog eens een goede optie!! Thanks!

Inmiddels de wachtwoorden voor de site verwijderd! De wachtwoorden zijn weg, maar de login codes blijven bestaan. Is het mogelijk om die ook te verwijderen?

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:25

Onbekend

...

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 09:50:
Inmiddels de wachtwoorden voor de site verwijderd! De wachtwoorden zijn weg, maar de login codes blijven bestaan. Is het mogelijk om die ook te verwijderen?
Tabblad Privacy, en klik op het knopje "Nu wissen". Vink daar de formulier geschiedenis aan en klik op "Privé gegevens nu opruimen."

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
die optie heb ik idd zien staan. Maar worden dan niet alle login codes van iedere site verwijdert?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De formulier autocomplete is helaas niet per site te wissen. Als je alles wist dan blijven je wachtwoorden evenwel wel onthouden; het enige wat je kwijtraakt zijn autocompletes op veel ingevulde velden zoals naam/adres ed

Ik pas je topictitel nog even aan; let in het vervolg graag zelf even op het voorvoegen van de applicatienaam ter verduidelijking van je titel :)

Hoe wachtwoorden verwijderen van sites? > [Firefox] Hoe onthouden wachtwoorden te verwijderen? *

[ Voor 37% gewijzigd door Spider.007 op 24-06-2007 10:04 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

je kan toch met je muis boven een autocomplete veld blijven zweven (dat íe zeg maar blauw wordt) en dan op delete drukken? Dan verdwijnt het naar mijn idee uit de lijst? Of werkte dat alleen bij urls..?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:43:
je kan toch met je muis boven een autocomplete veld blijven zweven (dat íe zeg maar blauw wordt) en dan op delete drukken? Dan verdwijnt het naar mijn idee uit de lijst? Of werkte dat alleen bij urls..?
Nee dat werkt iid ook bij autocomplete velden.
Pagina: 1