Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug?] Quote betreffende orginele post klopt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak gewoon gebruik van IE 6 onder Windows XP professional maar ga ervan uit dat dit niet van belang is voor deze bug

Als ik iemand in zijn geheel quote of anderen, zoals
Kostgeld, wie heeft er nu gelijk ?

post van anandus, mphilipp etc dan wordt er een extra stuk toegevoegd aan de quote, bijvoorbeeld "Dark Master schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 19:02:"

Normaal gesproken was het zo dat als je daar op klikte, er een nieuwe pagina wordt geopend die meteen naar die reactie zou gaan.. Erg handig als er slechts een selectie is gequote en je de rest wilt lezen.

Nu is het echter zo dat als ikzelf een quote maak en zo de quotes van anderen wil zien, dat de link niet klopt.. In het nieuwe venster wordt gewoon de topic opening weergegeven ipv de betreffende reactie... Links die worden weergegeven in de quote zijn:
Dark Master in "Kostgeld, wie heeft er nu gelijk ?"
Verwijderd in "Kostgeld, wie heeft er nu gelijk ?"

etc
deze 2 getallen zijn gelijk. Waarom toch het juiste topic wordt geopend weet ik niet, maar dit lijkt mij duidelijk een bug

ps. is dus ook lastig met topics zoals Heeft LaCie wel een serieuse supportdesk waarbij de laatste poster wil verwijzen naar een specifieke reactie, maar doordat de links niet klopt wordt gewoon de topicstart geopend van het juiste topic (en dus niet de juiste reactie)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 09:33 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De anchors werken dus niet meer binnen je browser?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 10:01:
De anchors werken dus niet meer binnen je browser?
"An anchor is a heavy object, often made out of metal, that is used to attach a ship to the bottom of a body of water at a specific point" - http://en.wikipedia.org/wiki/Anchor

The real point of the Web, of course, is that documents can be linked to each other, or to other types of files such as movies or sound clips, through the use of hyperlinks. These links allow authors to link documents together in intuitive ways, as opposed to traditional linear texts such as books, articles, or almost anything else printed.

Als dat een anchor is; inderdaad..
Voor zover ik mij kan herinneren werd 'vroeger' altijd de orginele link van de topic gebruikt met daarachter een #postnummer, of ik ben in de war

edit:
Als ik handmatig een nieuw IE venster open en daar "Dark Master in "Kostgeld, wie heeft er nu gelijk ?"" in plak dan wordt ik wel naar het juiste bericht verwezen. Klikken op de URL in de startpost geeft echter niet het juiste bericht dus het probleem ligt dan toch blijkbaar op een of andere manier aan mij (maar voor zover ik mij kan herinneren deed het handmatig plakken het net niet..)

Edit2:
het werkt hier een beetje raar.. Klik ik op de link zoals in de topicstart -> topic start
Vernieuw ik -> topic start
Ga ik naar een andere website -> Google
Plak ik dan de verwijs URL en druk ik op enter -> ik kom op de betreffende post

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 10:34 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Oftewel; je browser is stuk en er is weinig wat wij eraan kunnen doen ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.