waarom hebben sommigen daar een link naar een weekoverzichtje en sommigen niet?
Ik zou dus ook graag me overzichtje hebben.
Ik zou dus ook graag me overzichtje hebben.
Verwijderd
Dat is de PHP functie 'addslashes();' die moet voorkomen dat je procedure naar de hell gaat als je een dubbelquote wil outputten... Maar Arjen moet nog maar es nadenken over de implementatie hiero...Op donderdag 08 februari 2001 19:14 schreef ecteinascidin het volgende:
/me heeft nieuwe BUG ontdekt.
in iedere zin met / me worden woorden tussen aanhalingstekens dus voorzien van een extra slash. Waar dat op slaat mag pooh weten.
[edit], in mijn modaccount stonden trouwens 2 maandagen, dus /me heeft 2 bugs ontdekt
ehhe, weeral gelijk..Op donderdag 08 februari 2001 19:12 schreef ecteinascidin het volgende:
Amai, zulke mensen. Die tekst is altijd zichtbaar, dat is dezelfde tekst die jij als titel hebt.
1) Of je zit me te stangen
2) Of je hebt totaal geen gevoel voor cynische/andere vormen humor.
* witchdoc weet dat Belgen niet kunnen tellen en denkt dus dat de \\"pooh\\" voor optie 3 gaat.
Jij bet hier dus de Belg, hij heeft het over de tekst/tabel die je wel/niet ziet als je de link volgt.Op donderdag 08 februari 2001 19:12 schreef ecteinascidin het volgende:
Amai, zulke mensen. Die tekst is altijd zichtbaar, dat is dezelfde tekst die jij als titel hebt.[/me]
En dat heb ik lang geleden hier al een aangegeven.Hier was ooit jouw modpunten overzicht
Sterker nog, die was opgelost... was alright...Op donderdag 08 februari 2001 19:34 schreef poohbeer het volgende:
[..]
die " met / was al bekend dacht ik
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
"I sit in my room and imagine the future."
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq