Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Melotte
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-10-2022
Een misschien wat vreemde vraag hier.
Grabcast biedt de mogelijkheid om te bloggen vanaf je mobiel. Het systeem is simpel: je belt een telefoonnummer in Nederland, je toetst je accountnummer en wachtwoord in en je kan je boodschap inspreken. Die boodschap wordt automatisch op je weblog geplaatst. Ik wil graag tijdens het hardlopen mijn berichtjes doorgeven. Het kiezen kan automatisch via voice dial, maar het lukt me niet om het accountnummer en wachtwoord ook automatisch door te geven (bijv. ingeprogrammeerd bij het telefoonnummer). Is er iemand die weet of dat mogelijk is?

• Melotte
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-10-2022
bladibladibla

Het gaat om Gabcast

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:53

CyBeRSPiN

sinds 2001

Melotte schreef op zondag 24 juni 2007 @ 07:34:
[...]

bladibladibla

Het gaat om Gabcast
offtopic:
lol, je kunt je bericht ook gewoon wijzigen hoor...

In programmeren van codes kan, daar zijn die 'p' en 'w' dingen voor.

De 'p' zorgt voor een pauze van 2 seconde (meestel genoeg om na het inbellen een kiestoon te krijgen).
De 'w' zorgt dat je telefoon een popup geeft zodat je met een druk op de knop de code erna zend.

Voorbeeld: je wilt 012-3456789 bellen, en daarna 12#6, dan kun je deze zo invoeren en opslaan in je phonebook:
code:
1
0123456789p12#6

Met het wachtwoord moet je misschien een 2e 'p' gebruiken telnr p user p password.

Hoop dat het duidelijk is.

[ Voor 40% gewijzigd door CyBeRSPiN op 24-06-2007 11:39 ]