Toon posts:

PC loopt vast en/of geeft "input not supported.."

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu sinds een aantal dagen het probleem dat wanneer ik een spel of iets dergelijks start (bijvoorbeeld de 3D aquarium screensaver), mijn PC of vastloopt (beeld blijft vast staan en geluid stopt), ik op mijn beelscherm het bericht "no signal" krijg en vervolgens zwart wordt of op mijn beeldscherm de melding "input not supported" krijg.
In alledrie de gevallen loopt de PC geheel vast. Het geluid stopt er ook mee en er valt niet meer te 'ALT-Tabben'. Het gekke is dat het per keer verschilt. De ene keer krijg ik een zwart scherm met één van de twee meldingen (en stopt het geluid) en de andere keer blijft het beeld gewoon vast staan (en stopt het geluid).

Het gekke is dat ik dit heb sinds ik een nieuw K8T Neo2 S939 moederbord met 3700+ aangeschaft heb. Ik heb op internet naar verschillende oplossingen gezocht, maar kon helaas niets vinden. Het enigste wat ik kon vinden is iets over de ïnput not supported" melding, waarbij het met de resolutie en/of refresh rate te maken zou hebben. Dit is een beetje vreemd, aangezien ik hiervoor (met een Nf7-s en 2600+) altijd dezelfde resoluties e.d. heb gebruikt en er op het moederbord en de cpu na niets is veranderd.

Op m'n HD staat een schone installatie van Windows Vista ult.

Ik hoop dat jullie me kunnen hebben. Mocht het nodig zijn, dan kan ik een fimpje van de situatie maken.

Alvast bedankt!