Toon posts:

Microsoft MCE remote en keyboard

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb de volgende hardware gekocht voor m'n MCE:

http://www.microsoft.com/...oductdetails.aspx?pid=038

en

http://www.microsoft.com/...oductDetails.aspx?pid=065

Zit met de volgende problemen:
-De pointer op het keyboard werkt nogal verneukt. Dat dingetje moet ingedrukt worden tijdens het bewegen anders reageert ie amper. Lijkt me een nogal nutteloze vereiste? Hebben meer mensen dit probleem of kan het een fabricagefout zijn?

-De helft van de mediacenterknoppen doen het niet, bijvoorbeeld het doorspoelen, pauzeren, etc. Zowel op de Microsoft remote als op het keyboard reageren ze niet. De IR receiver licht wel op als je erop drukt, dus het lijkt erop dat Media Center de signalen niet oppikt. Is er ergens een menu in Windows waar je kunt instellen wat elke knop moet doen? Of er is misschien een downloadbaar programma waarmee je de knoppen van je keyboard/remote kunt programmeren?

• BasRik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
Heb je de laatste roll ups geinstalleerd voor MCE ?

Ik heb hetzelfde probleem gehad en dat is verholpen door de updates te draaien

Welke versie gebruik je 2005 of vista?

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik XP MCE en heb voor zover ik weet alle updates geinstalleerd, maar ga het controleren. Ik laat het nog weten, thanks voor de reply.

Verwijderd

Topicstarter
Basrik, een verzoek voor je, zou erg relaxed zijn als je het volgende voor me kon doen:|

Zou je bij software (updates weergeven aangevinkt) even kunnen zeggen welke .net framework versije hebt geinstalleerd en welke updates voor MCE?

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Vanwege vele problemen met het MCE toetsenbord van Microsoft heb ik dit toetsenbord gekocht:
[MCE 2005] Trust Wireless Media Center Keyboard KB-2950

Misschien ook iets voor jou?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, is misschien een optie als ik hem echt niet aan de praat krijg.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik kan je vast vertellen, die "muis" is gewoon kut op dat MS MCE toetsenbord. Zie ook de productsurvey op www.tweakers.net, daar zal je zien dat iedereen dat vindt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ok, dat vermoeden had ik al. Bedankt in ieder geval.

Dezelfde knoppen op de remote en het keyboard werken echter nog steeds niet. Ik heb alles geprobeerd, echt elke combinatie van updates en rollups, .NET framework opnieuw geinstalleerd etc. Drivers opnieuw geinstalleerd, maar word nog steeds niets wijzer.
Pagina: 1