De volgende quote kwam ik tegen op een webpagina: Razor 1911 are back again this time with the game Shadowrun. This is supposed to be one of those Vista only titles to try and get people to buy the OS. The good news for everyone using XP is that this Vista only compatibility isn’t that hard to remove as Razor have done this! You just need to overwrite a few files in the installation folder with the ones provided by Razor and the game will run happily under XP (probably faster too!)."
Ik wil het downloaden van games zeker niet aanmoedigen. Je hebt er ook vrij weinig aan het is een multiplayer game. Dus origineel halen dat spel de files er over zetten en lekker bij XP blijven of is dat ook niet legaal?
Het gaat er mij om dat het spel dus probleemloos zonder driver updates etc. op XP kunt draaien. En uit een pol bleek dat de meeste gamers ook nog met XP werken. Dat is ook logisch dat werkt namelijk uitstekend. Waarom mogen wij zelf niet bepalen welk OS we draaien echt waardeloos
Ik wil het downloaden van games zeker niet aanmoedigen. Je hebt er ook vrij weinig aan het is een multiplayer game. Dus origineel halen dat spel de files er over zetten en lekker bij XP blijven of is dat ook niet legaal?
Het gaat er mij om dat het spel dus probleemloos zonder driver updates etc. op XP kunt draaien. En uit een pol bleek dat de meeste gamers ook nog met XP werken. Dat is ook logisch dat werkt namelijk uitstekend. Waarom mogen wij zelf niet bepalen welk OS we draaien echt waardeloos
[ Voor 9% gewijzigd door et36s op 23-06-2007 21:25 ]