[PC]Shadowrun Vista only? Of toch niet...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 19:19
De volgende quote kwam ik tegen op een webpagina: Razor 1911 are back again this time with the game Shadowrun. This is supposed to be one of those Vista only titles to try and get people to buy the OS. The good news for everyone using XP is that this Vista only compatibility isn’t that hard to remove as Razor have done this! You just need to overwrite a few files in the installation folder with the ones provided by Razor and the game will run happily under XP (probably faster too!)."

Ik wil het downloaden van games zeker niet aanmoedigen. Je hebt er ook vrij weinig aan het is een multiplayer game. Dus origineel halen dat spel de files er over zetten en lekker bij XP blijven of is dat ook niet legaal?

Het gaat er mij om dat het spel dus probleemloos zonder driver updates etc. op XP kunt draaien. En uit een pol bleek dat de meeste gamers ook nog met XP werken. Dat is ook logisch dat werkt namelijk uitstekend. Waarom mogen wij zelf niet bepalen welk OS we draaien echt waardeloos :(

[ Voor 9% gewijzigd door et36s op 23-06-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

et36s schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 21:24:

Het gaat er mij om dat het spel dus probleemloos zonder driver updates etc. op XP kunt draaien. En uit een pol bleek dat de meeste gamers ook nog met XP werken. Dat is ook logisch dat werkt namelijk uitstekend. Waarom mogen wij zelf niet bepalen welk OS we draaien echt waardeloos :(
Tsjah.. marketingtruc, wordt al zolang gedaan binnen zoveel markten dat het mij niet verbaasd.. vind het niet leuk maar zo zei het.

Maar waar ik eigenlijk op wou reageren, heeft MS dit niet afgestopt door gebruik te maken van Vista Live, ik meen me te herinneren dat SR net als Halo2 ook gebruik maakt van live waardoor ze je het zeer moeilijk (en kostbaar als je gold hebt) kunnen maken als je betrapt wordt. Of het legaal is zal denk ik afhangen of er in de code is gehackt, een image downloaden als je het origineel hebt liggen is niet strafbaar maar een versie met aangepaste code gebruiken is een hele andere zaak, maarja ben ook geen advocaat dus pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 19:19
Hm nahjah het spel krijgt niet echt een geweldig cijfer op diverse sites. Dus laat ik 'm toch maar even links liggen en Vista dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:32
niet netjes, net doen alsof je echt Vista nodig hebt, stoer doen over allemaal features, en ondertussen is het met een simpele fix verholpen :/

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

et36s schreef op maandag 25 juni 2007 @ 12:42:
Hm nahjah het spel krijgt niet echt een geweldig cijfer op diverse sites. Dus laat ik 'm toch maar even links liggen en Vista dus ook.
Zou ik niet doen, het is namelijk een geweldig verslavend spel, tenminste op de Xbox 360, op de pc is het shooter aanbod natuurlijk veel groter.