[CoD2] Met 2 tegelijk op 1 server lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Dunc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-07-2024
We hebben hier 2 comps via een linksyswrtg (v.7) (router) via de kabel op het internet aan gesloten. En sinds kort kunnen we niet met 2 comps tegelijk op de zelfde server spelen. Terwijl we echt een jaar lang, dat wel zonder problemen konden. En nu wanneer we met de 2 computers op dezelfde server tegelijk willen spelen, wordt er 1 gekickt (error message of hele tijd beeld met awaiting connection) meestal is dit de computer die al eerder online was. Het gekke is dat we wel nog steeds tegelijk op andere servers kunnen spelen.

Ik heb al de cd-keys veranderd (ze zijn niet allebei de zelfde), ik heb nu al 2 keer de router omgeruild. Linksys helpdesk kon me ook niet helpen en dan vertellen ze je maar om de router om te wisselen. Ik heb ook de oude modem al laten verwisselen (daarvoor was het probleem dat wanneer met z'n 2-en tegelijk online dat het internet om de 10 min ofzo 2 min uitviel en nu kunnen we helemaal niet meer tegelijk online, op dezelfde server).

Ik heb echt geen idee wat het probleem kan zijn... het ligt niet aan de servers (al meerdere geprobeerd en allemaal zijn cracked, dus cd-key zou niet eens uit moeten maken). Voor de rest is er aan de computers hardware en software matig niks veranderd met toen het cod2 het nog wel gewoon goed deed.Ik ga er van uit dat het aan de router moet liggen, want zonder router is internet ook iets sneller. Maar, ook hier was toen fout ging niks aan veranderd. Heb op alle 3 verschillende firmware geprobeerd, verschillende instelling etc.

Duss ik ben redelijk radeloos en hoop dan ook dat iemand me kan helpen.

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:26
Legale versies?

http://specs.tweak.to/16567

• Dunc
hehe, als ik ergens een spel uit 2003 voor een tientje in een budget bak kan vinden koop ik het zkr. Maarrrr dat is dit spel nog steeds niet. Ennn ik denk niet dat het zal helpen aangezien het op cracked servers ook al fout gaat en er duidelijk een fout zit in mijn netwerk waardoor ik niet tegelijk op een 1 server kan

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02:57
Maakt niks uit ik speel ook al een tijdje cracked met soms wel 3 pc's tegelijk! Legale versies zijn alleen beter omdat ze ook op legale servers kunnen.. het zit hem alleen in de CD key dus en aangezien een cracked hier niet naar kijkt! :D

Maar Cod2 kost nu ongeveer 25-30 euro en je moet hem gewoon kopen als je de game graag speelt..

maar nu weer on-topic: ligt het niet aan een firmware update? want de nieuwere routers worden vaak gestuurt met een nieuwere firmware!

• Dunc
Nee alle firmware versies geprobeert. Maar, vanmiddag met upc aan de tele geweest en ze hadden bij hun nog de oude modem in het systeem staan en niet de nieuwe en dat kon een conflict veroorzaken... Maar, ik heb dus chello classic en hier mee moet ik dus 8192 Kbit/sec mee kunnen halen en ik haal maar 1399 Kbit/sec. Dit met router en zonder... dus is +- 7 keer zo langzaam. En nog steeds nadat ze de juiste modem hadden ingestelt bij chello... Ik zal ze morgen weer eens bellen.

Of dit uberhaupt er iets mee te maken heeft betwijfel ik want al jaren behaal ik deze snelheid en toch kon in ermee online...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Of er nu met een legale versie hetzelfde probleem op zou treden of niet: jij hebt een illegale versie en hier op GoT geven we geen support op warez.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.