Het Probleem:
Zodra vista 32Bit klaar is met bestanden uitpakken en wil voltooien restart de pc maar wil vista niet laden!
windows xp installeren gaat perfect..
Spec's:
AMD 4600+ 2x512Kb 64bit
asus m2n32 Sli premium vista
2x 1GB hyper x geheugen kingston 6400 CL 4 v2.0
2x samsung 250GB Hdd in Raid.
Ati 1950GT 625mhz Gpu 1800Mhz Geheugen 256MB
Voeding 600Watt Igreen hoog rendement
Waterkoeling van zalman reserator 2
Drivers van de raid en sata controller al geladen tijdens installatie waren tevens ok bij de xp installatie vereist.
de installatie gaat wel traag bij opstarten van cd duurt het een tijdje voordat ik de taal kan selecteren en dan duurt het weer een minuut of 2 a 3 dat ik het volgende scherm krijg.
cmos al verschillende keren gereset. maar tervergeefs. mischien iemand die een sugestie heeft om ergens naar tekijken..
Zodra vista 32Bit klaar is met bestanden uitpakken en wil voltooien restart de pc maar wil vista niet laden!
windows xp installeren gaat perfect..
Spec's:
AMD 4600+ 2x512Kb 64bit
asus m2n32 Sli premium vista
2x 1GB hyper x geheugen kingston 6400 CL 4 v2.0
2x samsung 250GB Hdd in Raid.
Ati 1950GT 625mhz Gpu 1800Mhz Geheugen 256MB
Voeding 600Watt Igreen hoog rendement
Waterkoeling van zalman reserator 2
Drivers van de raid en sata controller al geladen tijdens installatie waren tevens ok bij de xp installatie vereist.
de installatie gaat wel traag bij opstarten van cd duurt het een tijdje voordat ik de taal kan selecteren en dan duurt het weer een minuut of 2 a 3 dat ik het volgende scherm krijg.
cmos al verschillende keren gereset. maar tervergeefs. mischien iemand die een sugestie heeft om ergens naar tekijken..