Toon posts:

driver probleem asus P4P8T

Pagina: 1
Acties:
  • 2.113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
in deze OP kan ik heel kort wezen, want er is simpelweg niet veel te vertellen.

ik heb dus het MOBO van asus P4P8T, echter, de driver is nergens te vinden, ik heb het hele internet afgezocht maar niks kunnen vinden.

het probleem begon ongeveer een maand geleden na een verse windows install, ik kwam er toen achter dat mijn geluid het niet meer deed, het instaleren van de driver voor de geluidskaart (realtek AC'97) resulteerd onmiddelijk in een BSOD. nu ben ik dus opzoek naar de driver van het MoBo.

mijn systeem:
systeem: asus barebone T2-P
MoBo: asus p4p8t
ram: 2*512 mb ddr-ram
graka: asus Nvidea FX5200 128 mb
160 gb western digital HDD

ik heb een groot deel van het internet al afgezocht, OA dit forum, maar niks kunnen vinden. kan iemand mij AUB helpen met dit probleem?

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook de asus site al afgezocht, alleen idd niet op T2-p, de server kan hem nu niet vinden, maar neem aan dat ik die later weer kan berijken, heel erg bedankt in ieder geval.

het is dat ik er pas vandaag achter kwam dat ik een t2-p had, maar bedankt ik hoop echt dat dit gaat werken, want een pc zonder geluid :'( :'( :'( :'(

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Site is wat slecht bereikbaar ja. In een barebone wordt geen standaard moederbord gebruikt (oa vanwege de afmetingen ntrlk), dus vandaar moet je idd op de barebone zelf zoeken ;)