[mail] regels werken niet goed

Pagina: 1
Acties:

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 15:54
ik heb in mail een regel gemaakt die zorgt dat alle mailtje van mensen uit mijn adresboek groen worden gemarkeerd.

Probleem 1:

als ik in de map "Verstuurd" kijk, wordt de regel verkeerdom toegepast.
Oftewel, alle mail die NIET naar mensen uit m'n adresboek is gestuurd zijn nou groen.

Probleem 2:

wanneer ik een regel verander, bijv ik verander de kleur van groen naar rood, of ik zet de regel uit, dan wordt de regel niet toegepast op bestaande mail, alleen voor mail die nieuw binnenkomt, terwijl ik toch echt op "ja" klik wanneer die vraagt om de regel toe te passen op bestaande mail.

Iemand een idee?

Verwijderd

Bij probleem 2

Alle bestaande mail selecteren, "rechter" muisklik en dan op pas regel toe klikken

Verwijderd

En bij probleem 1

Heb je bij de instelling van de regel wel geselecteerd "Afzender komt voor in adresboek"? :+

• tabakje
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:27:
En bij probleem 1

Heb je bij de instelling van de regel wel geselecteerd "Afzender komt voor in adresboek"? :+
jazekers

Verwijderd

Bij probleem 1: voor berichten in de map Verstuurd ben jij toch de afzender?

• tabakje
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:21:
Bij probleem 2

Alle bestaande mail selecteren, "rechter" muisklik en dan op pas regel toe klikken
Dit werkt maar half, als ik bijv. groen verander naar rood, dan werkt het prima, maar regels die je compleet verwijderd, blijven gewoon gekleurd.
Dus bijv. mailtjes van apple zijn nog steeds blauw (behalve die nieuw binnenkomen natuurlijk).
(Nou zou ik natuurlijk eerst alles wit kunnen maken en daarna de regel verwijderen, maar tis meer een principekwestie wat me irriteerd, een apple hoort gewoon te werken vind ik.)
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 19:23:
Bij probleem 1: voor berichten in de map Verstuurd ben jij toch de afzender?
Das idd een hele scherpe, eens kijken hoe ik dit ga veranderen.

[ Voor 11% gewijzigd door tabakje op 23-06-2007 21:53 ]

Pagina: 1