Toon posts:

Harddisk stuk? Wat kan ik er nog voor leuks mee.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude HP-disk gefabriceerd door quantum met 85 MB opslagcapaciteit. Mijn 486 pakt um niet en geeft een error. Als ik de schijf opstart dan gaat ie mooi draaien, geeft een paar tikjes (schrijfkop beweegt) en draait daarna niet meer. Ik heb even het kapje eraf gehaald om het te bekijken.

Volgende vraag die in Opslagmedia niet werd beantwoord: Ik heb nog twee oude schijven: Quantum Prodrive Els. Eentje van 170 en eentje van 80 mb. Na beiden geformatteerd te hebben en MSdos 6,2 en Win3.11 erop te hebben gezet geeft ie aan dat er geen besturingssysteem is gevonden en dit terwijl ie bij m'n 486SX wel gewoon opstart en bij m'n 386 ook. Wat is hier aan het handje? pikt het "nieuwe" systeem (486DX2/66) de oude schijven niet meer? Mijn eigen 4 gig schijf wordt overigens prima geaccepteerd. Mijn pentium 100 die nog een harddsik moet kan ok die schijven niet pikken, maar wel mijn eigen harddisk.

????????????????????????????????????????????????????????????????

Verwijderd

heb je zelf een HD gefabriceerd???????????????????????????????????????

Verwijderd

open schroeven zodat je de platen ziet en dan wegflikkeren! weet je ook hoe dat eruitziet! erg leerzaam!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 februari 2001 19:12 schreef Charliee het volgende:
heb je zelf een HD gefabriceerd???????????????????????????????????????
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

Punctuatie was niet goed: hp harddisk,gefabriceerd door quantum,

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:43

Potatoman

koniwa

Zitten leuke magneetjes in, ik zou zeggen plak zo'n harddiskplaat op je koelkast met zo'n magneet :P

The cyclographing developer

Verwijderd

Topicstarter
Ik houd hem wel voor de sier bij mijn stukke mobo en mijn pa's stukke cdromspeler :9

• NEOTEK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 21:05

NEOTEK

Neotek

Zwartverven, mesvormige sleuven inmaken en stiekem midden in de nacht begraven. Muziek: Danse Macabre van Saint Saens. tweeeet :?

Kubuntu

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 21:33

Elroy

Zelda!!!

Je kan hem ook mooi gebruiken om je prullebak mee te vullen :+

Specs Computer

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
Schijfjes gebruiken als frisbee voor de hond :+

Verwijderd

Zwartverven, mesvormige sleuven inmaken en stiekem midden in de nacht begraven. Muziek: Danse Macabre van Saint Saens. tweeeet
LOL :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 februari 2001 20:35 schreef maddog_rvo het volgende:
Schijfjes gebruiken als frisbee voor de hond :+
Het is er jammer genoeg maar één schijf. Leuke suggesties allemaal, er zitten weer erg originele en bruikbare tussen :+

Verwijderd

ritueel slachten ????

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ouwe procs worden gebruikt als sleutelhanger, dus waarom dit niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Heavy!!

Verwijderd

Ik heb de platters van een oude 40 MB aan de muur hangen. staat wel heel trendy :Y)

Ik wou hem eigenlijk werkend aan de muur hebben met een plexiglas window erin, maar tijdens het openslopen is hij dood gegaan (schroefje over het hoofd gezien voordat ik hem open brak)
:'(

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
uithollen en een roeiboot van maken voor je playmobil mannetjes

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Neeej!!!!!!
Ga voor de flat!! Gooi hem daar vanaf...! Dat is echt gaaf! >:)

Verwijderd

Is ie lekker zwaar?
Stuur 'm naar compuserve.

Verwijderd

gebruik hem als tegen wapen voor je vrouw als die lastig word
kan hard aan komen hahahahahaaaaaaaa

Verwijderd

Je kan hem helemaal in stukjes uit elkaar halen en dan op je agenda plakken. Of je gaat um ritueel verbranden, of las um op je fiets. Of verkoop hem aan je schele buurjongetje van 4. Of gooi hem in een aquarium en kijk hoe die langzaam verrot. Of gooi um in een bak met accuzuur en kijk hoe ie langzaam doodgaat. Of gooi hem bij een vervelend iemand in de brievenbus zo op z'n nieuwe tegels. Of laat um van het viaduct vallen. Gooi um bij een fietser tegen z'n harsens. Of eet hem op. Of ga zelf wat expirimenteren met het ding, je zou er zelf een harde schijf van kunnen fabriceren. Beetje met onderdelen spelen, firmware schrijven, etc etc. 8-)
Pagina: 1