[BitTorrent] Torrents connecten niet

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:56
De situatie is momenteel dat ik een unbuntu 6.10 pc met torrentflux erop heb draaien. Die tot vrij kort geleden altijd werkten.

Maar sinds afgelopen week werkten mijn torrents steeds minder tot op een gegeven moment de torrents niet meer wouden downloaden. En op dit moment werkt geen een torrent meer En 2 verschillende errors geven

- Problem connecting to tracker - ('http error', ''), deze error komt het meest voor
- Problem connecting to tracker - (104, 'Connection reset by peer')

Toen dit voorkwam heb ik het alles reboot gegeven, de modem, router en server. Toen dit niet hielp controlleerde ik of mijn portforwarding goed stond, dit was nog steeds het geval. Ik controleerde de firewall, die stond ook uit. Waarna ik het probeerde om de torrents op mijn gewone pc te downloaden. Dit werkt ook niet, en wat bleek op geen een pc werken mijn torrents.

Ik heb verschillende torrents geprobeerd, verschillende programma's en verschillende pc's geen van alle maakten een verschil, dit terwijl de zelfde torrents bij vrienden wel werkten. Ik hoop dat iemand me hiermee verder kan helpen, want ik word gek zonder mijn torrents. 8)7

Fener33

PS. ik heb ook verschillende besturingsystemen geprobeerd. (Mac OS X, Windows XP Pro en Ubuntu)

[ Voor 4% gewijzigd door Captain Planet op 23-06-2007 16:21 ]

You and I have memories longer than the road ahead

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-07 09:51

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Het zou kunnen dat je torrentverkeer geblocked wordt wat je daar eventueel aan kunt doen is het versleutelen van het verkeer dmv een client als Utorrent, nadeel daarvan is dat je alleen van Azureus en Utorrent clients kunt downloaden.

alternativ

• Captain Planet
Ik heb dit al nou bijna een uur draaien, en nog steeds geen verbinding. :(

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-07 09:51

Alternativ

4 8 15 16 23 42

fener33 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:26:
Ik heb dit al nou bijna een uur draaien, en nog steeds geen verbinding. :(
Kun je ook even kijken of je port instellingen goed staan en of je toevallig geen firewall hebt geïnstalleerd zoals Norton of een soortgenoot?

alternativ

• Captain Planet
Jups mijn poorten staan goed open en worden goed doorgestuurd en heb geen firewall geinstalleerd en die van het OS staat uit.

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-05 16:25
Heeft die pc een vast ip?

• Captain Planet
Ja, de pc heeft een vast ip

• Captain Planet
Nou ik heb alle poorten veranderd op de pc en in de router. maar dit heeft niet mogen baten.

[ Voor 4% gewijzigd door Captain Planet op 29-06-2007 21:46 ]

• Captain Planet
Nou, na van alles geprobeerd te hebben, heb ik uiteindelijk mijn torrents verwisseld in plaats van demonoid, gebruikte ik the piratebay en warempel het werkte. Heel vaag.

Nou ben ik zeer blij dat mijn torrents eindelijk werken maar ik ben niet geband ofzo bij demonoid vaag, Hopelijk werkt demonoid binnenkort weer want thepiratebay vind ik minder fijn werken

Pagina: 1