Toon posts:

Line-out splitten

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag de computer aansluiten op de receiver en dat gaat ook prima met een jack-tulp stekker. Maar nu heeft de onboard geluidskaart slechts 1 line-out uitgang ( het "groene"plugje zal ik maar zeggen). Echter, ik moet elke keer achter de computer kruipen als ik wil switchen tussen de geluidsboxen bij de computer en de receiver, want beide tegelijk gaat dus helaas niet. Vandaar mijn vraag: Bestaat er zoiets als een splitter waarmee je 2 line-out uitgangen kunt creeeren en nog belangrijker, hoe heet zoiets en waar zou je zoiets kunnen kopen ?

Moederbod is een Asrock K8NF4G-VSTA. Het inpluggen in een van de andere 6 audioplugjes geeft geen geluid op de receiver of de computerboxen ( simpel 2.1 geluidssysteem)

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:12
Bij mijn moederbord kan ik de MIC-ingang veranderen naar een tweede uitgang. Het is zo'n onboard Realktek dingetje. Misschien dat het bij jou ook kan? Ik heb er m'n draadloze koptelefoon op aangesloten.

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bestaat en het werkt, neem aan dat je dit bedoelt.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:14

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Gewoon bij elke willekeurige audiozaak te koop.
Ik noem zo'n ding een Y- splitter voor minijack.
Afbeeldingslocatie: http://img.kelkoo.com/dk/medium/292/665/130083880484341067645150275668633665292.jpg

Edit:
Ultra :( :w

En TS: had je makkelijk kunnen vinden in de search / google

[ Voor 16% gewijzigd door remco_k op 23-06-2007 14:58 ]

Alles kan stuk.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mensen !! Dat gaat nog lukken voor sluitingstijd ;)

Verwijderd

heb nog een ander soort splitter. een klein kastje met daarom 1 volume knop en 1 mic ingang :) dat kastje zit zo aan mijn pc verbonden net zoals je headset (dus met mic en in de groene plug) en met druk op de knop switch ik van headset naar speakers ^^

btw kijk uit dat het niet het soort splitter is dat de stereo split naar 2 mono.. wat ik dus had =.=
Pagina: 1