Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Een radio met USB aansluiting, waarbij je van nummer kunt wisselen, is dat wat je zoekt? Of moet het specifiek voor de I-pod zijn?
Nog makkelijker en goedkoper is via een FM transmitter. De nieuwe Pioneer en Kenwood hebben dacht ik allemaal BT boven de 150 Euro.
Nog makkelijker en goedkoper is via een FM transmitter. De nieuwe Pioneer en Kenwood hebben dacht ik allemaal BT boven de 150 Euro.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Specifiek voor de iPod.Barry|IA schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:39:
Een radio met USB aansluiting, waarbij je van nummer kunt wisselen, is dat wat je zoekt? Of moet het specifiek voor de I-pod zijn?
Alleen met een extra adapter, die nog eens 150 euro kost, en dan moet je dus weer een extra kastje ergens weg zien te werken/monteren. En de iPod adapter moet je ook los kopen (35 euro).Nog makkelijker en goedkoper is via een FM transmitter. De nieuwe Pioneer en Kenwood hebben dacht ik allemaal BT boven de 150 Euro.
http://www.kieskeurig.nl/...17D2DC12570DE0044F729.htm
Deze heeft alles wat je zoekt en zelfs iets meer..
/edit
ipod kit is ook optioneel zie ik nu..
Deze heeft alles wat je zoekt en zelfs iets meer..
/edit
ipod kit is ook optioneel zie ik nu..
[ Voor 16% gewijzigd door Da.Rock op 23-06-2007 16:45 ]
Ik heb al een navigatiesysteem, bovendien is navigatie in je autoradio niet zo'n goed idee. (ervaring mee, en het sucked, ik wil 't kaartje kunnen zien)
Ik heb zelf de Pioneer DEH-P75BT. Ik vind dit persoonlijk een erg fijne radio met Bluetooth. De bluetooth functie werkt erg goed, alleen had hij standaard geen iPod interface. Ik heb daarom de Pioneer CD-IB100 II voor m'n iPod.
Inmiddels is hij vervangen door de Pioneer DEH-P85BT waarmee samen met de Pioneer CD-I200 ook een iPod aangestuurd kan worden.
Inmiddels is hij vervangen door de Pioneer DEH-P85BT waarmee samen met de Pioneer CD-I200 ook een iPod aangestuurd kan worden.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Pagina: 1