Funbox Boombox

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:12
Ik kan voor een zacht prijsje de Funbox Boombox aanschaffen. Maar ik twijfel een beetje. Ik ga het dingetje gebruiken voor tijdens mijn vakantie (op de camping). Het grote voordeel vind ik dat er MP3-cd's in kunnen en die USB aansluiting is ook mooi meegenomen. Ik verwacht niet heel veel van het geluid, maar het moet wel een beetje te doen zijn :)

Hebben jullie ervaring met dit soort 'b-merk' radiootjes? Wie kan me 'n adviesje geven? Ik wil dus gewoon cdtjes kunnen afspelen tijdens m'n vakantie. De radio kan dan dus niet heel erg hard, aangezien we altijd op een camping staan.

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-02 01:57

Emiel1984

Made in NL

Kratradio(tje) bouwen geen oplossing, zeker op een camping leuk :) .. Haal je van de sloop een autoradio en wat leuke speakers, koop je een 2tal klein(formaat) accu's .. ach zoek maar is naar 'leukste kratradio' dan vind je het goede topic hiervoor. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Emiel1984 op 23-06-2007 13:32 ]

[LTS][MTS][HTS]

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:12
Emiel1984 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:31:
Kratradio(tje) bouwen geen oplossing, zeker op een camping leuk :) .. Haal je van de sloop een autoradio en wat leuke speakers, koop je een 2tal accu's .. ach zoek maar is naar 'leukste kratradio' dan vind je het goede topic hiervoor. ;)
Mwoa... vroeger misschien, toen ik nog met 10 man ging zuipen :). Tegenwoordig hebben m'n vriendin en ik liever een 'normale' radio :). Toch bedankt voor je reactie.

Het grote voordeel vind ik de prijs van het dingetje. 29,95 Euro voor een radio die ook nog eens gebrande MP3-cd's leest vind ik niet duur, toch?

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
smeerbartje schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:33:
[...]

Mwoa... vroeger misschien, toen ik nog met 10 man ging zuipen :). Tegenwoordig hebben m'n vriendin en ik liever een 'normale' radio :). Toch bedankt voor je reactie.

Het grote voordeel vind ik de prijs van het dingetje. 29,95 Euro voor een radio die ook nog eens gebrande MP3-cd's leest vind ik niet duur, toch?
Geluid zal slecht zijn. Dat kan ik je al haast wel garanderen.

Verwijderd

ik raad de krat radio aan ^^ kan ook nog is tegen was kleine schokken ook. denk als dit dingetje van de tafel valt het gelijk kapot is ;)