Toon posts:

[Rayman 3] Installatie lukt niet meer na 3x installeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik heb een probleem/vraag, ik heb een legale versie - en een vriend van mij ook - van Rayman 3 Hoodlum Havoc. We zijn fan van dit spel en spelen het vaak.

maar nu het probleem, die vriend heeft een nieuwe laptop gekocht laatst en daarvoor had hij het spel 2x op z'n oude desktop en een keer op ze nieuwe geïnstalleerd. Nu wil hij het spel dus op die nieuwe laptop installeren en dat lukt dus niet.
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn pc('s). Mijn cd's doen het ook niet meer bij hem en de zijne niet bij mij. als het spel eenmaal geinstallerd is, doet ie het en is er niks aan de hand maar moet het erop gezet worden is het een probleem.

dus mijn conclusie is na 3x wil die het niet meer installeren, het gaat heel langzaam, (hij heeft vorige keer zeker een dag aangestaan, ben maar naar school gegaan), toen geen resultaat, andere keer liep vast op een bestand dat ie zogenaamd niet kan vinden, terwijl je het zo van de cd af kan kopiëren (ik heb het zo van de cd afkunnen halen) . maar hebben jullie een oplossing, weten jullie wat het probleem is of hebben wij gewoon toevallig 2 foute versies?:S Het is nl. alleen met dit spel, andere games kunnen we gewoon spelen!

is er een patch voor? moet er iets in het register gewijzigd worden? ik weet het niet, kunnen jullie het vertellen?

alvast bedankt en groeten

wouter